Prohledat tento blog

neděle 16. prosince 2012

Cosi se stalo...


Cosi se v mém PC stalo a místo podpisu pod příspěvek jsem se objevil jako blogger. Koukám - založil jsem svůj blog v létě. Divné. Nic takového jsem neplánoval, dokonce ani na čtení blogů jiných nemám dost času a najednou tohle!

Ale jsem trochu pověrčivý a když už mě výpočetní technika (doufám, že to není AI) vyzvala k tomu, abych použil kousek kyberprostoru pro své názory, zkusím to.

Budu se učit "blogovat" stejně jako se učil Šaman z Hospůdky. Jenže na rozdíl od něho nemám po ruce svou Tess, můj potomek odjel před několika hodinami směr Praha a IT má asi plné zuby - on se totiž IT živí. Tedy ne, že by ji pojídal - ale vydělává si s ní na chléb svůj vezdejší.

A na úvod hádanka. Jsem na fotce opravdu já? 
(Ti, kdo mě znají budou, doufám, zachovávat "rádiový klid".) 
Váš StK.

Žádné komentáře: