Prohledat tento blog

pondělí 10. června 2013

Dílčí zpráva o správě blogu zvaného Útulna

   Dneska je to přesně půl roku ode dne, kdy jsem založil, respektive oživil dosud hibernovaný blog. Ten jsem zakládal už někdy v polovině minulého roku, protože mě nebavilo číst duchaplnosti Vlastencovy a stálé výpady Harpyjiny, jenže jsem hned po začátku skončil, protože byly prázdniny, internet mě přestal zajímat a na zárodek blogu jsem zapomněl. Ale když jsem začal znova poté, co Šaman oznámil, že diskuzi ve svém Doupěti zarazí - ta věc, založený blog na mě odkudsi z kyberprostoru vyskočila a nezbývalo, než ji s pomocí Šamana a Tess (děkuji moc oběma!) dát do provozuschopného stavu.


   "Duchaplností" jsem za svůj dlouhý život v "Ústavu" zažil tolik, že už mě ty Vlastencovy opravdu unavovaly. Jen unavovaly, nic víc. A co se týče nesnášenlivosti - tak té je v každé kulturní instituci obvykle tolik, že by to stačilo na menší okresní městečko*. Každý  ze zúčastněných umělců má v určité životní etapě pocit, že má na víc, že ho ostatní jen zdržují v rozletu nebo mu přímo ze závisti škodí. Není výjimek. Ten pocit je sice časem přejde - ty moudřejší rychleji - ale mezitím nadělají z mezilidských vztahů v Ústavu takové menší peklo. A jen co dají do souladu své ego a realitu, už nastoupí někdo nový a zase "jede". A je to pořád stejné. Nebo ne stejné, ale k nerozeznání podobné. A proč se ve volném čase zabývat takovými mentálními trpaslíky, když to vlastně vůbec není nutné.

   Takže do začátku dostal blog jednoduchá pravidla, aby neskončil stejně jako ten Šamanův, který, aby nemusel individuálně cenzurovat diskuzní příspěvky, raději diskuzi vypnul docela.** Větší Vlastenec (a všechny jeho klony), čili stavební technik R.Š. z Prahy se pokoušel prorazit mou cenzuru napřed po dobrém, posléze s nadávkami (snad čekal, že se jej zaleknu) [;>) asi měsíc a půl. Pak to vzdal. Harpyje prokázala daleko vyšší míru inteligence a i když tento blog z Bavor stále sleduje, nikdy tu nic nepíše. Takže jsme v prvním půlroce a počítadlo ukazuje následující údaje:

=======================================================
Zobrazení stránky dnes: 126 (to se pořád mění...)
Zobrazení stránky za včerejšek: 235
Zobrazení stránky za minulý měsíc: 5 553
Historie zobrazení stránky za celou dobu: 31 405

=======================================================
Návštěvníci:

Česká republika: 20661
Itálie: 7753
Německo: 1407
Spojené státy: 688
Rusko: 229
Ukrajina: 140
Slovensko: 79
Maďarsko: 44
Velká Británie: 32
Francie: 30
=======================================================
Publikované komentáře: 2990
Zobrazení stránky dnes: 126
Příspěvky : 60
Pravidelní čtenáři: 2 (zbytek jsou asi ti "nepravidelní")
=======================================================


   Takže se zdá, že se pár lidí v téhle Útulně docela baví, což mě pochopitelně těší. Někdy spolu souhlasí, někdy ne, ale nejsou tady žádní diskutéři, kteří by si zde museli "ulevovat" napadáním jiných. Témata jsou roztodivná, co koho zrovna napadne. Občas přispěje Informace z Italska nebo někdy Pedro ze severu Čech. Napsat článek - to nic není, tohle není hodnocená slohová práce - jenže se to do toho PC holt musí ručně naklepat. A oprfavity překlepy. A dát tomu aspoň elementártní typografickou úpravu. Atd.  A ne vždy je na to dost času, že Jakube? 
Reakce na články jsou sice často "OT" čili Mimo Mísu, ale zdá se, že to nikomu nevadí. Píšeme jeden přes druhého, ale přesto si většinou rozumíme. 

Tak ať nám to ještě pár dní vydrží. 


*/ Jakub to asi potvrdí, mezi kumštýři se pohyboval většinu života

**/  Možná si to ani neuvědomujete, ale s blogem je někdy starost jako s Tamaguči. Aby se za rozumnou dobu objevily příspěvky, které jste už napsali Aby se občas objevil nový článek na téma, které bude většinu lidí bavit. Něco přitom nevymazat. Nevpustit dovnitř převlečeného Vlastence atd.... 
Na prázdniny asi budu muset Útulnu zavřít, protože jak známo, "Vlastenec nikdy nespí" a ten úklid po jeho řádění by pak bylo třeba asi provést systémem, který použil Herkules na Augiášovy chlévy. Smazat to všechno.

41 komentářů:

  1. Ano, to srovnání práce s údržbou blogu a hraním s imbecilní hry zvané tamagoči, je v případě údržby blogu velmi trefná a velmi k místu. Jen ten užitek je rozdílný, tamagoči je k ničemu, ten blog aspoň dělá návštěvníkům radost.

    Ten čas plyne strašně rychle, chtěl jsem už několikrát napsat článek a nějak mi události válcují tak, že skoro není kdy spát, natož psát články. Jak tak vidím, tak mi mé okolí vyčítá dlouhé dodací lhůty dost právem. Nestihnu-li to napravit do prázdnin, tak na to aspoň budu mít ty prázdniny.

    Chápu, že náš dveřník a hospodský má na prázdniny jiné plány a povinnosti, takže s největší pravděpodobností nebude mít kdy skákat kolem blogu skoro denně, jak to činil až dosud, ale 2 měsíce je relativně dlouhá doba, přimlouval bych se za nepravidlené, nárazové obsluhování blogu i během prázdnin, nebude-li to z nějakého důvodu vyloženě nemožné.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som tiež za. Aspoň kedy - tedy.
    Ad */ Říkalo se Má hlad jak herec. No, tohle už přece dnes neodpovídá tomu magickému líčení p. Branalda (jeden z mých nej), ale Pomlouvá jako herec či Závidí jako herec - to by bylo přesné. Malování, psaní, překládání či skládání muziky je naopak natolik individudální (/c/ desetiletý já), že to rozvíjení těchto zajímavých aktivit vyloženě zabraňuje.
    Zavtra, zavtra, nur nicht heute. Just you wait, Mister Higgins, just you wait!

    OdpovědětVymazat
  3. Jakubovi S.:

    S těmi hereckými výdělky to může být od velmi neslavných až po astronomicky nemravné skoro celá škála. Řekl bych, že těch neslavných a nevalných je přeci jen podstatně víc, než těch nemravných a astronomických. Bez filmu, dabingu či reklamy, jen v divadlním angažmá, se na nic astronomického dosáhnout ani nedá. Takže ne že by ti herci hladověli, to asi ne, ale mnozí si moc vyskakovat a jásat také zrovna nemohou. U režisérů a produkčních je to zpravidla vychýleno spíš k té straně astronomické až nemravné, i když i tam se to kus od kusu dost liší.

    OdpovědětVymazat
  4. IMO (medle) je na takovéto diskutování o "životě, vesmíru a vůbec" mnohem vhodnější mail-list. Nastaví se moderování pouze pro nové členy, čímž se zamezí spamu a návratu zabanovaných, ale příspěvky stálých členů jsou rozesílány a vystavovány okamžitě, aniž by to obtěžovalo moderátory.
    Ovšem různí lidé mají různé preference, a proto kdo chce oslovit širokou veřejnost, měl by použít paralelně všech dostupných formátů. Například Okamura udělal chybu, že obsah svých videoblogů nepublikoval také v textové formě; ne každý je ochoten stahovat tak velké objemy dat, a také ne každý má čas to sledovat a číst online, takže by mnozí jistě ocenili možnost si ty texty stáhnout do kindlete a číst to ve volných chvílich. A já bych kromě toho přidal i mp3; přichůzi po ulici je bezpečnější poslouchat řeč ze sluchátek než zírat do kindlete a přitom narážet hlavou do kandelábrů a šlapat do psích exkrementů.
    Politik by měl pro šíření svých myšlenek použít všechno: mail-list, blog, facebook, normální web, ePub, mobi, mp3, video atd., aby si každý zájemce mohl vybrat médium, které mu nejlépe vyhovuje.

    BTW, zatímco zde je u "Zvolte si identitu" možnost "Název/Adresa URL", upergila (stejně tak jako v blozích, které jsem si pokusně založil já) je místo toho pouze "Vyberte profil..."; to je podle mne hlavní důvod, proč mu to tam nikdo nekomentuje (kromě kocoura, který má Účet Google kvůli vlastnímu blogu). Dá se to nějak nastavit, aby návštevníci bez profilu mohli komentovat stejně snadno jako tomu bylo v hospůdce a jak je tomu tady?

    OdpovědětVymazat
  5. Je to přesně tak, jak píše Drak.
    Kdo nemá štěstí nebo známosti, v divadle v pohodě přežije, pokud něco umí a má dost silné nervy na trvalý stres, ale na jakékoliv "vyskakování" to není.
    Ale "štěstí" ho může potkat jen v Praze, trochu i v Brně. Tam jsou dabingová studia, filmové ateliéry i TV studia "na seriály". A dabing či TV seriál, případně moderování VIP akcí jsou jediné příležitosti k vydělání větších, ale hlavně pravidelných peněz. Praha a částečně Brno si tvrdě drží zavedené firmy: v Ostravě za pár desetiletí (1990-2013) se o založeni dabingového studia pokoušeli, pokud vím, třikrát (jednou i já osobně) - a vždy se to Praze povedlo různými bočními cestičkami torpédovat. Argumentace byla třeba: nemáte dostatek zkušených dabingových herců - jistě, kde by taky mohli ty zkušenosti získat, že? Nemáte potřebně kvalitní aparaturu: Nojo, ale jak si na ni vydělat, když zakázky nám brala Praha? A přitom v Praze pár desítek "zkušených" často neví, kam dřív skočit ale jiní, dokonce i ve Stověžaté, jen "chodí kolem studia".
    TV studia v Ostravě jsou, "veřejnoprávní" i komerční, nicméně se zdá, že nemáme žádné autory a režiséry, kteří by tady realizovali nějaké projekty. Nebo přesněji řečeno: peníze se dávají do Prahy, protože tam "jsou herci" a zkušenosti. Takže se nedivte, že herci (ale i ostatní profese) používají tak často pojmu "pragocentrismus". To není nic provinčně ublíženého, to je suché konstatování skutečnosti. A i když se někdo třeba z Ostravy v Praze "uchytí", není vždy "po ruce" pro nasazení ve studiu, musí tam nějak dojet a musí mít volno u prvozaměstnavatele. Takže pak nastává "run na Prahu" - kdo se tam uchytí, snaží se do Prahy přestěhovat. Bohužel těm dobrým se to často povede, v Praze buď prorazí nebo se aspoň zařadí, i tak vydělává násobek toho co, "na oblasti", a tady zůstávají jen ti, kteří neměli to štěstí nebo se jim už nechce skočit do tavícího tyglíky jménem Praha, kde záleží spíše na známostech, než na tom, zda něco umíte nebo ne. (Přiznávám, že jsem do Matky měst jezdíval i já - vydělávat. V Praze je prostě jiná cenová hladina. Mému pražskému zaměstnavateli nijak nevadilo, že mi musí kromě mzdy platit i dobrý hotel. A mi zase nevadilo, že jsem na titulcích uvedený malým písmem. Praha je krásné město, celé dny jsem tam prochodil s fotoaparátem. A bylo proč mačkat spoušť.)

    Mám jako lokálpatriot jen jedno malé zadostiučinění - různé umělecké ceny sbírají velmi často Ostraváci. Ke vzteku Pražáků. Ale - za Thálii nebo libušku dostanete nanejvýš sošku a diplom. Di vitrínky pana ředitele skvělá dekorace.
    Prachy, ty ovšem zůstávají v Praze...

    Takže jsem se tu trochu rozepsal, abych vyjádřil trochu tu hořkost, kterou cítí herci, zpěváci i tanečníci. Kdykoliv tady "vyrostl" talent, téměř vždy zmizel v tom městě uprostřed Kotlinky. Někdy zmizel doslova - neměl tu "pružnost povahy"* se vetřít do zavedených struktur. A když se případně vrátil, byl to jiný člověk, s nalomeným sebevědomím ale současně "ublížený". Prostě taková povaha, která se relativně často vyskytuje na internetových fórech.

    /* jinak se tomu říká "rektální alpinismus"

    OdpovědětVymazat
  6. Věta pro Jakuba:
    Jak se mezi sebou žerou fotografové nebo výtvarníci, případně architekti - o tom mohu dlouho vyprávět. Ale až někdy, při kafi.

    OdpovědětVymazat
  7. Jste moudrý muž. Pro to Vás uznávám. Moje moudro se postupem času smrsklo na vnější a vnitřní balistiku podepřenou znalostí střelivin. Časem jsem dokonce potratil převážnou část humoru, který se přeměnil na sarkasmus. Jediné co zůstalo je alergie na vzdělané blbce a všeználky typu všeobjímajících informací rozeznatelných podle slov: ale také, ale u nás, to tady a v..., a co tohle, souhlasím,ale.
    A šlus!

    OdpovědětVymazat
  8. To hamtombe
    unInformace tu taky nemusí být, když Vm tak vadí. Stačí Vaše šprochy pro "obveselení".
    Sbohem

    OdpovědětVymazat
  9. Jak prosté,milý Watsone: říká si - nic mě to pohlazení po srsti nestojí, a třeba mi někdy poplatí kafe...
    Moudrý - s tímhle se má velice šetřit. MMCh, já bych to neřekl dokonce ani o sobě!!

    OdpovědětVymazat
  10. Někteří prostě musí zkoušet, jestli se vejdou do dveří nebo už ne. Už si vyzkoušeli, kdy narazí do futer - ale pořád "zpřesňují".

    Jinak bez obav Jakube, já mu opravdu moc dobře rozumím. Na rozdíl od Šamana to neberu osobně - ale jako hru. [;>)

    OdpovědětVymazat
  11. StK:

    Něco mi kolem těch studií napadlo, ale to by asi chtělo probrat až se někdy uvidíme.

    informaci:

    To berete tak vážně cizí názory? Neblbněte, mně byste kupříkladu chyběla a myslím, že nejen mně.

    Jakubovi S.:

    Souhlas, jiná varianta úsloví: "Chovej se slušně když stoupáš, může se Ti to vyplatit, až se budeš vracet zpátky." Ono dobré slovo nic nestojí, aspoň ne finančně a může prokázat velmi dobré služby a výsledky. Trpělivostí, diplomacií a po dobrém jsem v životě, statisticky vzato, získal mnohem víc, než zlostí, vztekem a řvaním.

    OdpovědětVymazat
  12. For dried ham.
    Rád se nechávám zahltit vší informací všehomíra. Nejraději však mám zajímavosti ze dvorka, kam dohlédnu z poza multi plotu a betonové palisády.
    Pro domácího: kdys jsem pracoval v železném srdci strany mé rodné,Ostravě přednádrží? Nebo snad Zábřehu? Koksovnu Vítězný Únor na očích dnes pryč. Též v Bohumíně. Pohled do Google map mi naznačuje že vše je jinak. Je třeba provést novou rekognoskaci, snad koncem léta.
    Pindolíno, produkt provozovaný jen zde a v ESP celkem počtem 6 ks/svět mne doveze za dotovanou cenu.
    Na shledanou v novém čase.

    OdpovědětVymazat
  13. Draku,
    člověk se musí vždycky ozvat. A tak jsem nakreslila situaci. Pan hEKatomb tu píše občas a různé malé "koninky" k obveselení.
    Já jsem stálý přispěvatel, který má i své čtenáře. (Vrtá mi hlavou těch 7753 přístupů z Itálie. To nemohu být jen já, jak jsem propočítala.)
    Takže ať si pak hEKatomb podruhé rozmyslí, co by měl napsat.

    OdpovědětVymazat
  14. I, to je ale nedorozumění. Normálně říkám: Klid a teplé ponožky!
    A čeští Texasané říkali: Tejkuj to ízy! A já týmž jazykem dodávám: Omituj to! (V US češtině se nevyká, že.)

    OdpovědětVymazat
  15. Někdo vás průběžně sleduje!!
    Mamma mia. A někdo z českoitalské komunity. A nikdo o tom neví. Vy už vůbec ne.
    No, jsou toho už týdny plné noviny - jak skutečně už jsme naplno v roce 1984, v brave new world. Tak koneckonců - in fin dei conti... non c´e da stupirsi, ne? Čemu se divit?

    OdpovědětVymazat
  16. Hekající tombě
    Furt je lepší nakládáná libová šunka než pražský jelito!

    OdpovědětVymazat
  17. Dlouho jsem se neozval a v poslední době jen málokdy zavítal. Nějak jsem přestal stíhat cokoli. Tím se omlouvám za nesoustavný a nezodpovědný přístup.
    Díky, Kocoure, za údržbu blogu a po případné letní zavíračce se budu těšit zase na shledanou.

    žibřid

    OdpovědětVymazat
  18. informaci:

    Těch cca 7.500 přístupů klidně může být i Vy, tahle hausnumera totiž člověk nemůže brát příliš vážně. dokud neví, co se počítá a jakou metodikou. Jenomže ono je tam ve hře tolika faktorů, počínaje pověstným lidským faktorem všeho, co je účastno, tedy například u programátorů serverových aplikací, webových prohlížečů, operačních systémů a třeba i u poskytovatelů připojení... Zkrátka a dobře je potřeba vědět, jak je definován jeden přístup a zda se to opravdu počítá podle definice a zda v praxi to nakonec není všechno jinak, než autor původně zamýšlel. Definice lež, sprostá lež a statistika určitě pořád ještě platí.

    OdpovědětVymazat
  19. Draku,
    nějaká chyba v tom bude. Vzhledem k tomu, že jsem skoro měsíc PC z různch důvodů nepoužívala, vycházela by tak 52 připojení denně. To bych u PC musela sedět skoro 24 hodiny každý den.

    OdpovědětVymazat
  20. informaci:

    Spíš to bude jen hrubý počet kolikrát se z té či oné IP adresy přistoupilo k serveru (konkrétnímu webovišti na něm). Jedna stránka se ale vůbec nemusí stáhnout během jednoho přístupu, ale klidně i během 10. Zamíchat kartami mohou i proxiny jak poskytovatelů připojení, tak i podnikové, ty zase mohou ty počty snižovat. Jasné je jenom to, že je v tom spousta možných kombinací a tudíž ve výsledku je jasné jen jedno, že je v tom hodně nejasného.

    OdpovědětVymazat
  21. Draku, mám beznadějný mindrák. Proxiny např. - chápejte, že jsem pouhý filosof. Mám mlhavé tušení, o čem je řeč, da i vsjo. Co s takovýma naděláte.

    OdpovědětVymazat
  22. Já taky nevím, Draku,
    co to jsou proxiny. Vím jen tak přibližně co je to proxy. Ale nevím, mám-li ho na pčítači, nebo je-li na serveru.
    Kromě toho, nejen že nemám stálé IP ale provider mě během napojení přepíná sám na jiná čísla. Poznám to jen proto, že mě upozorňuje google chrome. Prý nejsem momentálně napojená na internet. protože se mění napojení.
    Také moje lokalizace je označována na těch revolver maps u různých blogů různě. Někdy je tam udáno místo, kde jsem nikdy v životě nebyla.
    A někdy mě provider napojí současně dvakrát na dvě různé lokality. Jako právě teď.
    Jsou to důvody k obavám?

    OdpovědětVymazat
  23. No oni už ti blbečci elektroničtí mají očividně svou hlavu. A bude to horší. Lasciate ogni speranza voi ch´entrate...

    OdpovědětVymazat
  24. No mně, Jakube, nevadí a nemám o nich ani tak špatné mínění jako Vy. No, někdy se pořádně spletou, ale to se může stát každému. Jako náš známý informatik si nevšiml, že mám na myši přehozená tlačítka (přehodila jsem je sama, když mi to levé začalo špatně fungovat)a diagnostikoval, že mám rozbitý hard disk, že se už nedá ani otevřít. Protože mačkal to levé a tak se mu ukazovalo okénko "a discesa".
    A to byl, prosím, profesor informatiky.
    Když jsem počítač odnesla k jinému - praktikovi, tak ten mi ho vyčistil a uvedl zas do provozu.
    Co provádí pak provider, není dáno znát obyčejnému smrtelníkovi.

    OdpovědětVymazat
  25. No jo... A discesa - Zpět či Zavřít?

    OdpovědětVymazat
  26. Informace, podle té točící se zeměkoule se na přeskáčku vyskytujete v: Modena - Emilia Romagna, Rome - Lazio, Buonabitacolo - Campania (to mě opravdu překvapilo), Perugia - Umbria, Cascina - Toscana, Livorno - Toscana, Cecina - Toscana, Grosseto - Toscana, Massa - Toscana, Pistoia - Toscana, Pisa - Toscana, Montecatini Terme - Toscana (tam jste zrovna teď), Lucca - Toscana, Settimo - Veneto a nakonec Corsico - Lombardia. To mi připomnělo ten smutný vtip o starém Kohnovi ze Zakarpatské Ukrajiny, jak přišel do nebe. Jistě ho znáte!

    OdpovědětVymazat
  27. Ne, ten vtip neznám.
    Ještě Vám unikl Janov, Milán, další města Lombardie, Turin a další místo z Benátska, kteréžto jméno si nepamatuju, a Terst. Jo a pak Cosenza z Kalábrie a Pistoia z Toskánska.
    To by asi tak bylo všechno, čeho jsem si všimla já.
    Ale na jiných českých blozích uvádějí zas jiná místa. Ale když v létě píšu ze Sardinie, nikdy tam žádné místa z ostrova není uvedeno.
    Jsem všudypřítomná a vševidoucí a zároveň nepostižitelná.

    OdpovědětVymazat
  28. Neznám!! No - ?
    A to jich znám, převyprávěl, převedl, upravil jsem stovky. Holt po sedmdesátce, je vidět, se člověk dovídá pořád víc úplně nových věcí!

    OdpovědětVymazat
  29. Jakube,
    "a discesa" nebo spíš "a scomparsa" je to okénko, co se Vám objeví, když kliknete pravým tlačítkem na spodní část videa (co tam máte napsáno, nvím, já mám italsky mluvící počítač, ale zároveň mám česky mluvící tiskárnu, koupila jsem ji tady ve výprodeji). A pak zase zmizí, když kliknete vedle.

    OdpovědětVymazat
  30. Zemřel starý Kohn a přišel k nebeské bráně. Ta se otevřela a Jahve (u křesťanů funkci prověřování příchozích plní svatý Petr, tady u toho nebe si musí vystačit sám Jahve) se ho vyptává, kdo je a co na své pozemské pouti dělal. Jsem Moše Kohn. Narodil jsem se v Rakousku, do školy jsem chodil v Československu, maturoval jsem v Maďarsku, ženil jsem se v Sovětském svazu a teď jsem umřel na Ukrajině. Na to Jahve: Pakuj se odtud pryč! Takového světoběžníka tady nechci! A na to Kohn smutně: Přísahám Ti, milý Jahve, že jsem celý život z toho Mukačeva nevytáhl paty!

    OdpovědětVymazat
  31. Ahá!
    A inf se začínám bát. Na dvaceti místech současně, neviditelná, nepo/zastižitelná... budu vám říkat Héra. Minerva. Tak něco.

    OdpovědětVymazat
  32. Jakube, pokud tento vtip (on to ve své podstatě vlastně žádný vtip není) nemáte ve své sbírce obsažen, doporučuji doplnit příslušnými výrazy v jidiš, ať to zní věrohodně a uložit do sbírky. Abych zdráv byl a zdráv zůstal.

    OdpovědětVymazat
  33. Pedro,
    to opravdu žádný vtip není a tím méně židovský. [;>)
    Tohle totiž o sobě může tvrdit spousta lidí z Hlučínska. Pět států - a nehnul se přitom z chalupy.

    OdpovědětVymazat
  34. Jakube,
    říkejte mi jednoduše Informace, ta je také všude a nikde.

    OdpovědětVymazat
  35. Mně Větší Vlastenec chybí. Jeho provokování bylo inspirativní. Jako by chtěl říci, že lecos nahlíženo z různých směrů není tak jednoznačné jak se zdá. Zůstalo po něm prázdno. Připadá mi, že se mu stalo něco nedobrého, kvůli čemu má v sobě zahořklost. Často si na něj vzpomenu když opravuju něco na vodoinstalaci a odpadech, naposled když jsem pucoval totálně zanesený syfon.

    OdpovědětVymazat
  36. Je mi líto Schumachere.
    Tohle je můj osobní blog a Vlastenec mi nechybí. Nejde o jeho názory, ty byly zajímavé, jeho schopnost rychle najít na netu odpověď na (téměř) jakoukoliv otázku byla obdivuhodná, jde o formu, která mnohým vadila. Když se ironie přetaví v hořký sarkasmum a ten pak v nadutost...
    A protože vadil mnohým a Šamanovi prakticky zničil blog, tak tady má zákaz vstupu. Osobně mi vadil až ke konci, kdy už byl docela sprostý.

    Když začal kdysi působit v "Hospůdce u hřbitova", hrál jsem s ním dokonce komunikační hry, divadýlko. Přimlouval se za něj u Šamana, kdy ho chtěl vyloučit. Pak postupně začal být na lidi dost zlý a nakonec už byl jen sprostý. Sorry. Může si léčit svůj mindrák kde chce - ale ne tady.

    OdpovědětVymazat
  37. Já s Vlastencem ze začátku taky hrál takovou hru. Štamgasti z Hospůdky si vzpomenou - postupně jsem vyšperkovával zážitky se (sudeto)německými příbuznými mé manželky. Informace se tehdy podivovala vyprávění, jak jsem na Velikonoce hnal bičem po pradědečkovi prabratrance Manfreda s jeho rodinou - samozřejmě to bylo vymyšlené, takto bych se k příbuzným nechoval (i když jsem mírumilovný člověk a dříví by na mě štípal, takto bych se zřejmě nakonec zachoval jenom vůči Vlastenci). Bylo to svým způsobem zábavné, takto fabulovat. Ale nakonec to dopadlo tak, že jsem Vlastimilovy texty záměrně přeskakoval. A ušetřil jsem spoustu času, Hospůdka u hřbitova byla většinou plná jeho vyzvratků, doslova nebylo kam šlápnout. Až se hospodský naštval a definitivně zamkl dveře - bohužel pro všechny. A kdyby Kocour nehlídsl, dopadlo by to tady stejně.

    OdpovědětVymazat
  38. Hledal jsem téměř tři hodiny, ale nakonec jsem našel. Takže tady je odkaz na dobu, kdy Vlastimilovo psaní ještě šlo číst. http://samanovodoupe.blogspot.cz/2010/03/hemzeni-komunistickych-larev.html#more
    Ale jak to nakonec dopadlo všichni dobře víme. A Kocour si z dětství pamatuje na ponaučení z pohádky o Smolíčkovi-Pacholíčkovi a jeskyňkách.

    OdpovědětVymazat
  39. A pokud by se někdo chtěl přesvědčit, jak a zejména co píše Vlastimil dnes, tak si může kliknout na diskusi na blogu p. Vinaře: http://vinar.bigbloger.lidovky.cz/clanok_disk.asp?cl=353867 . Jakže zní to přísloví o starém psu a nových kouscích?

    OdpovědětVymazat
  40. Někdo je čím dál stejný. A tak aŤ je stejný, ale ne tady. Já su tolerantní do nemožnosti, ale jak se do mne osobně zle nepřátelsky nehumorně pustil loni v říjnu... Prego. Kdo chce kam - je to škoda. Takový vtipný, vzdělaný, ctižádostivý, břitký člověk. Ale tohle on nepochopí. Pokoj s ním.

    OdpovědětVymazat

"Pravidla moštárny" jsou stejná jako v Hospůdce. Spammeři a trollové budou bez milosti likvidováni. Hlasatelé jiných (i opačných) názorů než má Kocour však nikoliv.

Jak se podepsat? >> Komentovat jako >> Název/Adresa URL >>Název a vepsat svůj nick nebo jméno. Pak >> Pokračovat a nakonec >> Publikovat. (Počkat, až to Drak nebo Kocour propustí na obrazovku.)