Prohledat tento blog

čtvrtek 8. ledna 2015

Jak to vidí...



   Známý francouzsko-český  politolog Jacques Rupnik před chvíli v rádiu pravil, že je třeba si uvědomit, komu vlastně nejvíce posloužila včerejší vražda v Paříži. Prý extrémní pravici s Marii Le Pen v čele a je třeba se mít na pozoru před oběma extrémy - tím muslimským a tím Le Penovským. 
Obvykle mluví česky zcela plynule (na to, že žije v Paříži, velmi obdivuhodně), tentokrát to ale bylo samé "ééé - ééé -ééé". 



   Pravděpodobně proto, že v rychlosti promýšlel taktiku, jak nenápadně svalit vinu na francouzskou pravici. Konstrukce to byla dost krkolomná, ale mimoslovně by se mu to asi u většiny posluchačů povedlo. Marie Le Pen prý teď bude zticha a pak využije této popravy satiriků k rozdmýchání vášní a k rozdělení francouzské veřejnosti. A mohlo by dojít i k nějakému modelu občanské války. Sešli se všichni možní francouzští politikové kromě krajní pravice. Takže za ten atentát je nějak odpovědná pravice pane Rupniku? 

B   arrack O. slíbil telefonicky pomoc při hledání vrahů (docela by se mu hodila možnost nechat ve francii operovat své specialisty),  jedna islámská univerzita rovněž odsoudila tento barbarský čin, který nemá s islámem prý nic společného (jenže ti ozbrojenci řvali Alláh akbarr! - bylo slyšet ze záznamu) ba i car Putin zapomněl na nedodané vojenské lodě z Francie a projevil očekávanou soustrast.

   Jenže se pan Rupnik trochu snad podřekl a vyjelo z něj  číslo 100 000 spontánně protestujících (smutnících) Francouzů. Jsem zvědav, jaké číslo to bude dneska večer v našich "hlavnoproudých" médiích.  

Muslimové jsou v tom nevinně!

   To není provokace, ale prosté konstatování. Stačí si představit, že jsem se narodil v muslimské rodině, kde všechno funguje jinak. A buď to tak funguje všude okolo - tak to jsem v muslimské zemi nebo jen v úzkém kruhu rodiny nebo komunity - tak to jsem se vylíhl v zemi nemuslimské. Ale v každém případě je mi to, co považujeme za židovsko-křesťanskou kulturu poněkud cizí. Jsem nabádán, abych se buď choval jako muslimské dítě v jednom nebo mimo rodinu předstíral, že jsem Evropan v případě druhém. Alláh mi to odpustí - prorok tohle předstírání v nouzi povoluje. Prostě být muslimem je normální, správné. To jen okolí je divné. Takže za to, že je někdo muslim ani tak nemůže - není to v 99% otázka volby. 
To že se někdo narodí jako křesťan (nebo bezvěrec) je také osud. S tím rozdílem, že vystoupení z křesťanských církví nemá obvykle za následek fatvu a následnou likvidaci. Dokonce s vámi komunikují i věřící - naše víry tady jsou změklé, nedůrazné.

  Proč v moderní době vznikla nenávist (pohrdání) tím opačným kulturním okruhem je taky jasné. Po  II. válce, když hodně Němců zůstalo ležet v Rusku i jinde jen chatrně přikrytých hlínou
se nikomu z přeživších a mladých nechtělo zametat ulice, mýt nádobí, kopat kanály a podobně. Podřadné práce pro potomky "vyvoleného" národa. Bylo tu ovšem řešení - gastarbajtři.  V Německu (i ve Francii po konci koloniálního období) to totiž bylo ekonomicky pořád lepší, než doma v Turecku nebo Alžíru. I lidi, tady druhé a třetí kategorie, na tom byli lépe, než většina populace doma. Takže si sem zvali své rodiny a zakládali tu nové. A milovali se a množili.

  První chyba se stala a druhá následovala - sekulární stát nevyžadoval zřeknutí se své původní víry, zvyků, kultury. A protože si přistěhovalci připadali v našem prostředí zranitelní,. jiní začali se sestěhovávat do ghet. (To se ovšem dělo všude - čínské čtvrti v USA např.) Problém je v tom, že islám je natolik primitivní az rfigorórźní (uvnitř!) víra, že kroměš rozporů mezi jednotlivými větvemi islámnu je v trva,lé opozici s ostatním světem. A jak je primitivní, tak je pevný - kdyby nebyl, muslimský svět by se vzápětí rozpadl.

   Třetí chyba byl "druhý koloniální atak" Západu, kdy šlo o ropu, suroviny a odbytiště. S "lidskými právy"  na štítu začal vývoz demokracie. Ostatně - SSSR to dělalo stejně, jenže tam šlo hlavně o vojenskou bezpečnost - i ti nejhloupější ze sovětských věrchušáků si uvědomovali, že studená válka neskončila a ještě dlouho neskončí . Do toho se zamíchalo i z popela povstalé Japonsko a rozvíjející se obrovská Čína. 

   Častá ingerence Západu do muslimských zemí, tedy do zemí původu mnohých muslimů nebo jejich předků muslimy poněkud rozlítila. Pokud vím, žádná s podporovaných "revolucí" (šlo o získání lokální moci tu nebo onde, ne o revoluce v klasickém slova smyslu)  neměla trvalejší úspěch. Největší úspěch byl před čtvrtstoletím v "táboře míru a socialismu" - protože náboženské a kulturní zvyklosti byly jen nepatrně odlišné od těch "za železnou oponou". A byla tady často jakási předválečná tradice.

  Ale Korea, Vietnam, Afghánistán, Irák atd. jsou klasické příklady proher Západu. Po silné vojenské intervenci, často vedené pod nějakou záminkou se vždy zjistí, že mentalita a kultura "místňáků" je jaksi neslučitelná a klasickým modelem západní demokracie. Nastává odpor a osvoboditelé se stávají okupanty. Prostě, že se státy musí ke změně systému "dokopat" samy, pomalu a leckdy velmi krvavě. Pokud vůbec o něco takového stojí - mám hluboké podezření, že často nestojí. 

   Takže tu máme nynější status: Přistěhovalce, menšiny druhém kategorie s jinou kulturou, naštvané z toho, že nejsou lidé kategorie "Ia" a státy, v nichž Západ rozvrtal stávající mocenskou strukturu a potom nakonec vycouval, takže tam nastává nový boj o moc. )Tu a tam nějaký atentát, někdy povedenější, někdy méně, pomalé vyklízení pozic Západu ve třetím světe, kde jejich místo zaujímají Čína a Rusko. Natalita v Evropě obecně klesá, začíná dělení na bohatý sever a chudý jih. Vylidňování vlastně zabraňují jen noví a noví ekonomičtí přistěhovalci - tedy víceméně uprchlíci. A nastávají nutně třenice náboženského a hlavně kulturního rázu. 

   Soužití se stává obtížným, vypadá to jako začátek boje o moc. Ovšem jak je vidět, za mnohé (téměř za všechno) si svým způsobem můžeme sami. Dokonce i za ty i imigranty a problémy se soužitím s nimi. Zapomněli jsme je nutit k přijetí zdejšího způsobu života, zdejší kultury a nechali je, aby si vytvořili paralelní dosti "nasr...nazlobenou" subkulturu. 

Proč je tak těžké z téhle situace nějak "vybruslit bez ztráty kytičky" se pokusím popsat zítra, neb dnes už den pomalu končí a zítra...  




  
 Zítra je taky den. Musím si zpracovat zážitek z dnešního Hyde Parku na ČT 254  s Mahmúdem Abbásem - vrchním muslimem v Česku.  Nečekal jsem nic jiného - ale přece mě ten rozhovor poněkud "překvapil". Muslimové lžou a mlží daleko víc, než je tady v kraji zvykem. Ale o tom až potom. Média zatím "řeší" technikálie, zda už byli ti dva muslimští blbečci dopadeni nebo ještě ne.¨

A Francouzi demonstrují s tužkami a svíčkami za "svobodu slova" - ovšem bez stoupenců Národní fronty Mariane Le Pen. Ta je v klatbě. Ale může se to brzy změnit - když získá větší podporu Frantíků a stane se "nezanedbatelnou hráčkou".


29 komentářů:

  1. Jestli někdy za desetiletí byla šance a náhlá příležitost a potřeba projevit vůli c e l é h o národa, všech občanů té původně francouzské země, tak je to teď, tak je to teď, tak je to teď.
    Ovšem je přirozeně potřeba okamžitě toho využít k vnitropolitickým zájmům. Pravice x levice, levice x pravice, extrémisti zleva - zprava, co se tak dokonale po uzavření kruhu setkávají... člověk by vyl.
    No ale Rupnik není součástí žádné politické komunity tam. Takže jde o jeho překombinované (oversophisticated) vlastní myšlení.Všichni se bojí. Bojí roznětky, jež zažehne vybíjení, vypalování, generální b o j . Bezhlavý, hysterický, obecný, jenž na druhé straně podnítí k fanatickému odporu i tu většinu dosud vyčkávajících chlapů od piva/vína/kávy a ženiček z domácností. A bude.
    A kdo čeká za rohem a přihlíží - ? Cui bono?

    OdpovědětVymazat
  2. Tragické, ale nic mimořádné. Jak je to dávno, co civilizovaní křesťané s takovými rouhači velmi nepěkně nakládali velmi nepříjemným způsobem končícím smrtí? Jak je to dávno, co hořela poslední hranice s hříšníkem? Islámský kaledář začíná podle našeho rokem 622. Donedávna se mlátili klacky po hlavách. Jak se dostali k účinným moderním zbraním?
    Události mají své příčiny. Leckdy komplexní. Proč se neudálo v Polsku, Brazílii, na Islandu? Ve Francii je vícemilionová muslimská menšina. Její přítomnost má nějaké příčiny. Jinde muslimové prakticky nejsou. Jejich nepřítomnost má nějaké příčiny. Kdo a proč má zájem aby takové problémy byly i tady? Kdo odvádí pozornost k muslimům od skutečných viníků nebezpečí, které mám hrozí? Jsou vinni muslimové, kteří přirozeně jednají podle svých zájmů, nebo naši politici, kteří nejednají podle našich zájmů? Kdo stanovil zákonná pravidla pro imigraci?
    Deset mrtvých, ano je to tragické. Desítky tisíc zabitých civilistů v důsledku šíření míru, lásky, demokracie, lidských práv a prosperity je jen statistika...

    Vzpomínám si na nějaký teroristický bombový útok na Novém Zélandu, proti lodi Greenpeace, při kterém zemřel člověk. Kteří agenti které tajné služby kteréhože státu ho spáchali? Který stát svým nátlakem dosáhl jejich propuštění aby nebyli potrestáni? Terorismus tak je součástí politiky kterého státu?

    OdpovědětVymazat
  3. In God we trust !
    Rupník Jacques {vl. jm.} (také: James, Jacob). Česky:
    Jakub je znám tuším jako rudý socialista, a těm není radno věřit ani pozdrav.
    4P

    OdpovědětVymazat
  4. Zatraceně, Obuvníku,
    to jsou moje otázky. Nekoukal mi přes rameno, když dopisuji glosu. [;>))
    Muslimové za nic nemohou. Jsou už takoví. Neměli nikdy šanci být jiní. Protože kdyby přece jen měli šanci a použili ji, přestanou být pravými muslimy.

    Kocouři loví ptáčky. Z hlediska kocourů jsou to malí, ale docela chutní provokatéři. Potrava.
    Z hlediska ptáčku jsou kocouři podlí vrahové, kteří jen číhají, aby mohli po nich skočit a sežrat je. My máme rádi jak kočičky, tak ptáčky zpěváčky. Dialektika.
    No a fčíl mudruj...

    Teď se pokusím odpovědět na otázky, které jsem si položil ráno sám a které Schumacher nějakým záhadným způsobem z mého počítače či hlavy opsal.

    P.S.: Jaký je zásadní rozdíl mezi politikem a politologem?

    OdpovědětVymazat
  5. JR - rudý socialista? Ale bože.
    Víte, my si tu nehrajeme na unáhlené soudy, kdovíodkoho přebíraná konečné hodnocení a odsuzování a z toho (= z ničeho) vyvozované neodvolatelné závěry atp.

    OdpovědětVymazat
  6. Politik = praktik. Politolog = teoetik. Ohledně téhož tématu, pole činnosti/výzkumu - manipulace s lidmi. Pozor! To nemá jen negativní konotace!!

    OdpovědětVymazat
  7. A co je pak ideolog, Jakube?
    Myslel jsem si naivně, že politologie je řádná a seriózní věda, zabývajicí se politikou a politiky s použitím psychologie, teorie informací a podobně..
    Vím ale přesně, co dělá politruk. Propagandu, což jest hypertrofovaná propagace.

    Politruka jsem kdysi chvíli dělal. Skvělý job: 4x měsíčně přednáška vojskům ze skript, pak odpovídání na dotazy vojáků a cca jednou za čtvrt roku napsat pěkný referát pro velitele útvaru, který byl sice komunista a správný chlap (to se kupodivu nevylučuje), ale jeho vyjadřovací schopnosti přece jen nebyly na výši jeho podplukovnické hodnosti. Vzpomínám s nostalgií. [;>)
    ============
    Kdyby se to dozvěděli dnešní "journalisté", tak mě roznesou na kopytech, pokud bych chtěl kandidovat třeba jen do městského orgánu nějaké strany.
    [;>)

    OdpovědětVymazat
  8. To co se stalo nemá, naprosto nic co do činění s kocoury a ptáčky, protože tam jde o normální mezidruhový potravinový řetězec, ve kterém kocouři jsou oproti ptáčkům zpěváčkům o trošku výš. Oproti dravcům zase nikoliv, takže čas od času to donesou i kocouři tím, že je sežere dravý pták.

    To, co se stalo v Paříži, dalo víc než jasnou a vemi akční odpověď na Agitační tlachy Anděly Merkelové proti PEGIDě. Jasně jí to předvedlo, kdo má nenávist v srdci a jak že je to myšleno se svobodou slova a původním obyvatelstvem, až to tu ovládnou tihle přivandrovalí přemnožení tupouni. PEGIDa je jen jakési obyčejné hnutí obyčejných lidí, kteří tváří v tvář aktuálnímu dění mají obyčejné obavy o to, co bude s jejich domovy a s nimi v horizontu nejbližších 10-20 let. Mají totiž velmi oprávněné obavy, že dopadnou stejně jako třeba jezídové v Iráku, nebo Sýrii. No a těmhle se paní Anděla snaží nasadit psí hlavu a udělat z nich nácky. No a aby se to tak blbě nepletlo, poslali jí vozembouchové z Paříže pádnou odpověď, aby bylo jasno, kdo je tady v Evropě pánem.

    Breivik jasně ukázal cestu v tom smyslu, v jakém hovoří i Obuvník, tedy že opravdu vinní nejsou vozembouchové, ti jen dělají přesně to, co je j v jejich zájmu a co se jim dovolí. Dovolují jim to dělat lidé jako je Anděla Merkelová a jiní, kteří mají reálnou politickou moc a kteří ačkoliv jí mají, proti nim nijak nezakročí, a když už ano, tak naprosto směšně a nedostatečně. Takové politiky je zapotřebí nadále nevolit.

    Jestliže se rudý Rupnik snaží takhle drze a neurvale shodit vinu za pařížské události na Le Penovou, měla by najmout elitní advokáty a tak mu zatopit pod zadnicí, že na to nadosmrti nezapomene a sedřít ho nemilosrdně z kůže, to za prvé. A za druhé je vidět, jak mu chudákovi docházejí dech, rozum i argumenty zároveň a začíná se projevovat jako ta chcípající kobyla a kope kolem sebe zoufale, protože někde instinktivně začíná cítit, že ty jeho lži už nezabírají a že brzy už přijde konec jak těm jeho blábolům, tak tomu dobrému bydlu, ve kterém až dosud žil.

    V Paříži mají krásnou tradici Bartolomějské noci a asi by vůbec nebylo od věci se k ní zase vrátit, jen cílem by tentokrát neměli být hugenoti...

    Veřejnokrávními debilisátory kritizovaná reklama:

    http://www.policejninoviny.cz/zeleny-sport-vyjadreni-jednatele-k-reklame-ve-strelecke-revue.html

    Reklama říká že: "S prázdnýma rukama můžete být brzy na kolenou." a po událostech z Paříže se to dá doplnit o slova: "...nebo na pitevně či v márnici."

    Koho to neláká, ať určitě volí někoho normálního, případně ať nechodí po světě s holýma rukama a úplně nejlíp rovnou oboje.

    OdpovědětVymazat
  9. - na kolenou v tom nejlepším případě, ano.
    Rupnika tak jednoznačně neodsuzujte, nezařazujte.
    Bartomějská noc je stejně pěkná tradice jako ta nejslavnější česká - Fenstersturz. Jenže při deseti procentech těch druhých to žel už nelze realizovat!

    OdpovědětVymazat
  10. Draku,
    kocouři a ptáčci nejsou alegorií o situaci v politice. To je podobenství o úhlu pohledu, nic víc. O tom, že se na věci díváme vždy ze své pozice. Když se dokážeme povznést - najednou je to potravní řetězec. K tomu povznesení nabádám.

    Článeček dopíšu jen z toho důvodu, že je dobré dokončit načatou větu. Jinak je, zdá se, všem naprosto jasno. I Pergill na svém blogu píše totéž.
    Jenom "pražská lumpenkavárna" se snaží (a snažit bude) mlžit. Ostatně jako vždy. A jsme u mého dávného a konstantního tvrzení, že komunismus a nacismus se liší jenom mírou "internacionality". A různými symboly. Proto ta šílená nenávist "sluníčkářů" k už dávno překonaným, mrtvým symbolům ve tvaru svastiky. Staré samoznaky se používají (chybně!) místo znaků nových, které je ještě nezažily. Něco jako "Tony, jdi!"
    Nebo nádherná scéna z filmu "Indiana Jones - hledání ztracené Archy", kdy se prchajícímu Jonesovi postaví bojovník se šavlí. A tak Indy vytáhne svůj colt a s větou (nevím, jak je v originále, já slyšel původní dabing) "Běž do hajzlu!" ho jednou ranou zastřelí. [;>)

    OdpovědětVymazat
  11. Pro Jakuba:
    Slyšel jsi ten rozhovor? Já ano. Tady nešlo jen o slova, ale i dikci, temporytmus a melodiku věty - a pro mě o naprosto zřetelnou snahu si přihřát svou polívčičku. Snad ne zrovna rudou, ale v každém případě anti le penovskou. Jakoby stát stranou. To nemluvil komentátor nebo politolog, ale demagog. Pokud to najdu někde v archívu Čro, dám sem odkaz, ať si to poslechne každý, kdo bude chtít. Je to profesionální deformace, ale poslouchám nejen co, ale i jak.

    OdpovědětVymazat
  12. Kocoure, ono to bylo ve scénáři jinak, měl být dramatický souboj, ale Ford už byl z natáčení hodně unavený, tak to vyřešili tou skvostnou scénou, ve které bojovník se šavlí předvádí jak toho ďaura rozseká. Indy ho dost otráveně pozoruje a pak ho picne jak když plácne komára. Současně pěkný kontrast mezi orientálním chvástáním a čistě racionálním uvažováním. Žádný dramatický souboj s mnoha zvraty a kritickými situacemi, provázený mravoučným žvaněním, jaký vídáme v lecjakých filmech té provenience, ve kterých hrdina se vzdá veškeré technické převahy a s padouchem si to vyřídí ručně "na férovku", ale naopak, rychle a stručně tak jak je to v praxi. Mám rád tuhle scénu tak jako úvodní scénu na nádraží v "Tenkrát na Západě".

    OdpovědětVymazat
  13. ...potřeba projevit vůli c e l é h o národa....
    Jakube, máš na mysli Bandar-lóg?

    OdpovědětVymazat
  14. Neslyšel, tohle akorát ne. Rád bych. Ovšemže dikce,rytmus, tempo, souvislost atd. projevu má obrovský význam. Nejen v divadle.
    Pomáhal jsem synkovi kdysi se sháněním a část. překládáním pramenů k diplomce o tzv. detektoru lži. Takže o tom dost vím taky, a vůbec o hodnocení hodnověrnosti vyslýchaných.

    OdpovědětVymazat
  15. No, Bandar-lóg... že by dnešní evropské národy klesly tak hluboko? No někdy jo. Mauglí musel mít výdrž, tohle kolem sebe vydržet!
    Ovšem seóníjská džungle je proti naší politicko-zájmové žabařina.

    OdpovědětVymazat
  16. Ano Schumachere,
    jsou prostě některé scény, které se vryjí do paměti. Čím větší klišé, tím lépe. Některé filmy jsou vlastně celé vhodné k "vrývání do paměti". Kdysi mě to ničilo, protože u US filmů se těch naprosto přesných klišátek (vrah na zadním sedadle auta, když už se zdá, že je vše vyhráno, šátrání po pistoli, která je jen pár centimetrů od ruky šátralky, klepka rukou, která znemožňuje hrdince nastartovat auto, když se nebezpečí blíží atd.) používá - snad pro pobavení zlých lidí, jako jsem já. Třeba v Jurském parku I. je scéna, když se velociraptor pokouší sežrat tu příšernou holčičku s chlapečkem v ústavní kuchyni. (Ta holka je ve filmu vlastně docela sympaťačka. V knize to je naprosto nesnesitelný americký fracek.) Velociraptor těžce vyskočí na nerezový pult, vidíme jen detail nohou té hypertrofované slepice - a najednou ta noha zaklepe jedním drápem na pult, jako že je pan raptor hóóódně netrpělivý, že už má té hry na schovávanou dost. A tu ránu jsem v kině způsobil malou výtržnost, neb jsem se neovladatelně rozchechtal a okolí, napjaté v očekávání "sežere/nesežere" to bralo docela úkorně. Tssss, tssss! Žena se mnou asi pět minut po kině nemluvila.

    Nicméně se budu věnovat dopsání článku, protože jsem zažil na ČT 24 skoro hodinu vysvětlování pana Mahmúda Abbáse, hlavního představitele muslimů v ČR. Nesmazatelný zážitek v přímém přenosu.
    Jdu na to!

    OdpovědětVymazat
  17. Oj! Tak to jsem něco v TV výjimečně měl vidět. Záznam asi nebude, že.
    Vyjadřoval se hodnověrně, dalo se mu věřit, velmi se zapřísahal?
    Ráno si zjistím, jaké mínění o něm má Lukáš L. A o Muníbovi.

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to jsem měkota, já ho vydržel ani ne 10 minut.
    Nicméně, mám poznámku.
    vypozoroval jsem, že jsou 2 sorty muslimských "učenců" resp. vůdců, zkrátka těch co promlouvají (občas) do medií.
    Jednak asi opravdu učenci, jsou schopni relativně kultivovaně diskutovat, naslouchat a argumentovat.
    A protipól, radikální ajatolláhové a imámové.

    A potom je v TV záběr na rozvášněný dav. Co opravdu chtějí nevím, nerozumím. Mohu buď věřit komentátorovi, nebo to to považovat za manipulaci a myslet si něso jiného.
    Ale ten dav je opravdu rozvášněný a divoký.

    A další kamínek do mozaiky, nejrůznější fanatické skupiny, hnutí, teroristé, zaštiťující se koránem

    a konečně otázka:
    kdo ovládá davy davy a fanatiky? učenci nebo radikální hlasatelé? a poťouchlý doplněk: nehraje na nás náhodou většina z těch zdánlivě umírněných habaďůru? nemají nákodou uklidňující a distingované jednání když mluví veřejně k nemuslimům a plamenné výzvy když mluví bez dohledu kamer k muslimům?

    OdpovědětVymazat
  19. Jakubovi S.:

    Hydepark jako pořad ČT obecně, najdeš zde:

    http://www.ceskatelevize.cz/specialy/hydepark/

    ten s tím Abbásem tady:

    http://www.ceskatelevize.cz/specialy/hydepark/8.1.2015/

    Připadlo mi to už po pár prvních otázkách a odpovědích jako snůška ryzí oblbovací demagogie a nechtělo se mi s tím ztrácet čas až do konce. Takových vystoupení jsem už za život vyslechl haldy. Takové haldy, že po pár prvních minutách bych pomalu mohl odvyprávět zbytek a příliš bych se neodchýlil od reality. Mám u toho podobné pocity, jako ti manželští poradci, co celá léta poslouchají +/- ty samé historky, ve kterých se sem tam mění jména a časy, zatímco děj a lidská blbost jsou skoro beze změn. A tak se tak tváří, že jako poslouchají, zatímco mezitím jen čekají, kdy už konečně dáma marnící čas jalovými úvodními plky, přijde cca po nekonečných 20 minutách konečně na světlo boží s tím Františkem, kterého si našla jako náhradu jejího současného Petra... No a co si budeme povídat, ten ošklivý Abbás není ani moc pohledný ani bůh ví jak chytrý a zábavný, a tak jsem ho dlouho poslouchat nevydržel, nejsem za to placený (naštěstí pro mě), takže se stydět nemusím.

    Kapitánu Nemovi:

    Ano, když sleduji záběry muslimských davů, třeba těch po 11.9.2001, je těžké nevidět, vidět, jakou obrovskou a neskrývanou radost mají z toho, že jejich soukmenovci poslali ke všem čertům nezanedbatelný počet amerických ďáblů. A stejné je to i v mnoha jiných případech. Mají-li z něčeho takového cca 2/3 českých obyvatel strach a obavy, je to na místě a je to projev zdravého rozumu. Zdravý rozum, to je totiž cosi, co tihle fanatici a zfanatisované davy nadobro a jednou provždy postrádají.

    Já si myslím, že na nás hrají habaďůru a oblbují nás, asi jako když kobra ukolébává zdánlivým klidem a uhrančivým pohledem svou budoucí potravu. Vozembouchům není co věřit. Islám je nábožensko-politický systém, sice poněkud primitivní, ale jak je vidět, tak na vypatlané blbce účinný a působící. Jeho účelem je oblbování a podřízení davů a jejich následné využití k expansi a dobývání. Trvá to už dlouho, od sedmého století? A pořád není klid, to si té jemné drobnosti nikdo nevšimne? Změnila se během staletí, po zhroucení osmanské říše a krátké přestávce jen taktika. Z ozbrojených hord se stali imigranti, kteří zneužívají sociální systém hostitelské země. Ve skutečnosti ale jde o zneužití demokracie prostřednictvím populační anexe dobývaného území a ekonomického vyčerpání živitele živením nepřátel, tedy přenesením nákladů na toho druhého... Asi jako když organismus nakonec podlehne rakovině. Čím jsou tihle jiní? Jsou zhruba stejně agresivní, stejně ohleduplní a stejně citliví a vstřícní, jako rakovinové buňky.

    OdpovědětVymazat
  20. Já to vydržel do konce - zajímalo mě, jestli komentátor toho černého Mohameda (Mahmúda) dokáže přitlačit ke zdi. Nedokázal - pokud to působilo na jiné lidi podobně jako na mě, mají z muslimáků ještě větší strach a vztek na to, co dělá naše věrchuška. Že by ho proto proto pozvali do TV?

    Mimo jiné - zaslechl jsem zprávu, že naše vláda zvažuje přijetí nějakých pár desítek utečenců ze Sýrie. Je třeba to sledovat a ve volbách ty vědomosti použit. Občas mi to připadá, jako by nám vládli nepřátelé, ne NAŠE vláda.

    OdpovědětVymazat
  21. To Ti Kocoure tak nepřipadá, ono to tak prostě je...

    OdpovědětVymazat
  22. Kocoure, ty sis nevšiml jak dlouho naše vláda za naše peníze dělá cizí politiku?

    OdpovědětVymazat
  23. Draku, kdyby jen islám. Takového je...

    OdpovědětVymazat
  24. Alrawi jako učitel: http://www.osacr.cz/2013/06/16/sef-ceskych-muslimu-alrawi-ucte-deti-nenavidet-neverici-a-bijte-ty-ktere-se-nechteji-modlit/

    OdpovědětVymazat
  25. Obuvníku, nebudeš mi možná věřit, ale všiml.
    A taky jsem si všiml, že to mainstreamovým médiím asi nikterak nevadí. A to mi vadí ještě víc.
    Ale pomocí blogu s návštěvností nanejvýš pár set lidí za den asi Veřejným Míněním nepohnu.
    Ale uleví se mi. Trošku.

    OdpovědětVymazat
  26. Médiím nejenom, že to nevadí, ona ochotně spolupracují na podřezávání si vlastní větve pod vlastní zadnicí... V mnoha ohledech jsou ještě horší, než politici.

    OdpovědětVymazat
  27. Grýnpísáci jsou prostě teroristé, takže jen dostali svou vlastní meducínu.

    OdpovědětVymazat
  28. Akci proti lodi Greenpeace na Novém Zélandu mají na svědomí, pakliže mě paměť nešálí francouzské tajné služby. Zrovna v době kdy se to přihodilo bych ale neřekl, že by zrovna Greenpeace byla nějak přespříliš nesympatickou organisací, takže si ani zdaleka nejsem jist, že si zasloužili, aby je něco takového potkalo. V nesnesitelné otrapy až vyloženě teroristy se zvrhli až v posledních 10 - 15 letech, kdy se skutečně až na světlou výjimku ochrany velryb nenajde v jejich činnosti nic sympatického. A proč je tenkrát vlastně potopili tak trochu nechápu. Kdyby je upozornili, že v oblasti dojde k jadernému výbuchu a oni by přesto neodpluli, byl by to jejich volba a nikdo by nemusel resignovat, jen by se zkonstatovalo, že kdosi vyhrál Darwinovu cenu.

    OdpovědětVymazat

"Pravidla moštárny" jsou stejná jako v Hospůdce. Spammeři a trollové budou bez milosti likvidováni. Hlasatelé jiných (i opačných) názorů než má Kocour však nikoliv.

Jak se podepsat? >> Komentovat jako >> Název/Adresa URL >>Název a vepsat svůj nick nebo jméno. Pak >> Pokračovat a nakonec >> Publikovat. (Počkat, až to Drak nebo Kocour propustí na obrazovku.)