Prohledat tento blog

úterý 20. srpna 2019

Vhled do duše dnešního puberťáka (video)



   Tedy ne, že by byli puberťáci v době, kdy jsme jimi byli i my nějak moc jiní. Ale takový "pláč" jsem tedy nezažil. Jako excesy se objevovaly případy. že puboš třeba vyhrožoval své babičce, že když mu nekoupí Pionýra (motorku) tak za ní přestane chodit. 

Dokonce si vzpomínám na případ, kdy z podobného důvodu takové mladé hovado* zmlátilo svoji maminku - dneska bychom řekli samoživitelku. Už si nepamatuji, co ho za to čekalo.

   Představa, že takový chudáček "jůtuber" bude mít povinnost uživit sebe a případně svou ženu a dítě je pro mě naprosto nedostupná. Ale většinou z toho vyroste. Zatím chodí na shromáždění podobných a dělá revoltu.



*/ tenhle termín nehodlám cenzurovat


===III===

  Takže zde je "vysvětlení".  Pro mě tenhle sebestředný  výstup není o moc snesitelnější, než ten předchozí. Spíše naopak. Tak, jak nemám nic proti gayům, s několika se stýkám a dokonce dobře spolupracuji, tak tenhle se mi hnusí poměrně dost. 

Sorry, Ondro...


18 komentářů:

  1. Jestli to hraje, tak je na Oskara. Jestli to nehraje, tak (*cenzored*)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Honzo ze Žižkova. Narodila jsem se tam a prvních dvacet let žila, takže jsme rodáci?

      Vymazat
  2. je to na oskara, tak jako tak....................

    OdpovědětVymazat
  3. Takoví z toho obvykle vyrostou,. Ale je pravda, že tahle "nemoc" je postihuje obvykle v mladším věku.

    OdpovědětVymazat
  4. Vy jste mu to zbaštili?Bude z něj dobrý herec! Sice ještě trochu přehrává, ale to se odnaučí. Má trochu manýry,asi jako blbá blondýna Pazderková, ale to vypiluje, já mu věřím. To dá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mu te nezbaštil, ale vtip je to nádhernej a báječně jsem se u toho pobavil :-) Nicméně minimálně pár takových, ze kterých si dělal srandu bych v širším okolí našel, bohužel.

      Vymazat
  5. Inu Astro - nebyl bych si tak jistý. Díval jsem se na jiné youtubery a nedosahují ani 20% jeho kvalit. Je pravda, že jsem se trochu zarazil, když mi doporučoval, ať si udělám čaj a pak pokračuji v "konzumaci" jeho sdělení světu, ale jinak je to fake (pokud to fake je) na velmi vysoké úrovni. Slzičky, klasický byt atd.
    Ale zaráží mě jiná věc "Cui bono?" Nic se neděje bez příčiny a tohle by (snad) mohlo mít jediný důvod - znechutit starší generaci. Ale proč? Nikde jsem zatím nenarazil na druhou část toho "vtipu", kde by se ten hoch vysmál těm, kteří mu uvěřili.
    Pokud narazím, dodám tu dodatek.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten kluk je buď na hlavu, nebo má zmršený vnímání (což by potvrzovalo tu zbědovanou podívanou), jestli se takhle baví. Jutubery nesleduju, takže nemám přehled, ale z tohohle kluka cítím, že by dokázal i hodně fyzicky ubližovat, a když ne to, tak citově vydírat nebo pronásledovat nebo ještě jakkoli jinak drtit. A na slzičky nedejte, to je obligátní umění vyděračů. Obého pohlaví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle jeho monolog snad NENÍ citové vydírání?

      Vymazat
    2. Musela bych si to pustit znovu a na to nemám chuť, nemám ráda citové vydírání, zejména ne u kluků a holek v pubertě. Dokážou i nemožné. Nemáš pro mě jiné téma?... neodolala jsem a kousek ještě jednou shlédla, je to tajtrlík, na tom trvám. Koukni se, co k tomu píšou jeho vrstevníci a nebo dospěláci.

      Vymazat
  7. Já nevím Astro,
    neznám zdroj, poslal mi to jeden známý přímo jako filmeček, ne odkaz. Já z toho udělal zpátky odkaz na YT. Ale vyvěsil jsem to jako kuriozitu, ne že o tom budeme vážně debatovat.
    [;>))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to lepší než politika, to jo! Tam je tajtrlíků daleko víc! Ti pubíci jsou spíš jen taj-trDlíci :-)

      Vymazat
  8. ...........kuriozit je v našem prostoru již dostatek:


    cituji "Důležité upozornění!

    Policie České republiky se zajímá o IP-adresy osob, které komentují tento blog. Ve vlastním zájmu zde proto nic nepopírejte, nezpochybňujte, neschvalujte, neospravedlňujte, nikoho a nic nehanobte, nepodporujte a nepropagujte, a pokud se přesto rozhodnete komentář přidat, pak se, prosím, ničemu nedivte."


    "a každý měl by rovněž každý den nmohokráte velebit Marka Zuckerberga za všechna ta časná dobra, která mu jeho síť bezplatně, výměnou za pouhou možnost využívat bez omezení uživatelovy osobní údaje, poskytuje.", konec citace.
    4p

    OdpovědětVymazat
  9. Koukámkoukám a nic tady nevidím, ani živáčka. Kocoure, nejsi marod? Dráčku, nejsi marod? Co se to děje?....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Astro a všichni, poslední dobou se kolem mě hroutí ta civilisace o něco rychleji, nežli bych rád a než se dá pohodlně zvládat, tak jsem víc v nepohodě nežli naopak a nevím kam dřív skočit :-)

      Vymazat
  10. No tak vidíte to, chtěla jsem se za vás pochlapit a napsala jsem tady kus příběhu ze včerejšího blešáku v Praze na Tyláku, a nerozvážným buchem jsem to všechno smázla. A tak jste přišli o zážitkovou perlu - už se mi nechce drásat to znovu.. Držte si svoje ticho - je na to vzácnej čas - podzim jako vyšitej, je škoda mlátit do klávesnice.......

    OdpovědětVymazat
  11. Nojo Astro,
    on to za Tebe nikdo nenapíše, protože to nezažil. Ticho tu je pro nedostatek času. Všichni "jedou na kole" nebo spíš v jednom kole. Doufám, že to není ticho hřbitovní.
    ,

    OdpovědětVymazat

"Pravidla moštárny" jsou stejná jako v Hospůdce. Spammeři a trollové budou bez milosti likvidováni. Hlasatelé jiných (i opačných) názorů než má Kocour však nikoliv.

Jak se podepsat? >> Komentovat jako >> Název/Adresa URL >>Název a vepsat svůj nick nebo jméno. Pak >> Pokračovat a nakonec >> Publikovat. (Počkat, až to Drak nebo Kocour propustí na obrazovku.)