Prohledat tento blog

sobota 1. října 2016

Nechte na hlavě?

Když dvě dělají totéž, nemusí to být přesně totéž.
Podřízenost muži a podřízenost Bohu. 





„Jsem muslimka. Zahaluji si hlavu. Jim se to nelíbí. Proč?“ ptala se Bušra Ašehová, učitelka angličtiny, která přišla o manžela během sebevražedného atentátu v Sýrii. Šátek přes hlavu ji vysloužil mnoho kritiky ze strany mužů i žen.





   Tahle věta z jedné reportáže mě zaujala. Kdybych byl na místě reportéra, zeptal bych se ji: "Kdyby v nějaké muslimské zemi vyšla žena v minisukni na ulici - co by se asi stalo? A jak by se na to dívali, kdyby to navíc byla žena vojáka, který bojoval proti Talibanu nebo Al Kajdě? 

   Ono zahalování totiž není zástupný problém. Spiklenci si často berou na hlavu kapuci nebo masku, aby nebyli poznáni. Už ve středověku. Mladí sprejeři a výtržníci u nás to dělají i dneska. Nebo skini. Úřadům se to velmi nelíbí. A ženy z vyšších kruhů se kdysi zahalovaly i u nás, pokud chtěly naznačit, že jsou něco víc, než ty ostatní. Nebo označit svůj stav. "Být pod čepcem" - tedy vdaná žena.

  Všude je nějaká místní kultura, zvyklosti. Kdo se rozhodne žít v jiném kulturním okruhu, musí se přizpůsobit, ať se mu to líbí nebo ne. Tahiťanky nebudou moci pobíhat po Václaváku jen s kusem barevného kalika kolem boků - a nahoře nic. I když je to v létě pohodlné a logicky vysvětlitelné. Prostě to na Můstku není zvykem. Pokud se ovšem polonazí "hošové" předvádějí na Pride Parade v Praze, úřady (policie) mlčí.

   Případně   mešity: U nás je spousta Vietnamců. Vetšinou jsou to budhisté nebo hinduisté. Ještě jsem neslyšel o tom, že by vyžadovali postavení nějaké své svatyně. A je už jich u nás cca 60 000. Mnohem víc než muslimů. U nás se o mešitách a minaretech pro muslimy diskutuje je jich tu jen pár, na Západě jich už pěkných pár desítek stojí. Ne vždy se souhlasem okolí, spíše naopak.

   Nebo další problém. V reportáži se zaznamenána tento názor: „Nemůžete vysvětlit starým lidem, kteří přišli o penzi a takřka nemají na léky, proč dostávají uprchlíci jídlo zdarma,“ poznamenal místní pekař. „Chápu, že pomoc přichází od zahraničních humanitárních organizací, ale mnoho lidí to nechápe. A někteří zde mají hlad.“

   Možná je to závist, u nás se o týká třeba i Cikánů. Nebo obecně "nepřizpůsobivých". Možná je ten výraz z politické novořeči docela správný. Protože Cikáni tu s námi žijí už stovky let - a nepřizpůsobili se dodnes. Tedy jistá malá část ano.  Ale většina si "drží rasu" žení a vdávají se mezi sebou, dodržují klanové zvyklosti. Proti muslimům jsou ale pro nás přijatelnější: Nežádají, aby byly klanové zvyky, např. soudy cikánských králů vztaženy i na ostatní obyvatelstvo nebo platily víc, než oficiální zákony. A mluví česky (mnozí už neumí ani jeden cikánský jazyk) a pokud jsou věřící, jsou to křesťané. Tradiční náboženství v Kotlince, i když nepříliš praktikované. Ale rozhodně trpěné bez větších třenic. A přesto vadí. Ne proto, že jsou snědí, ale třeba proto, že jsou hluční, kradou atd. 
Ale muslimové to "zvláštní zacházení", svá "práva" naopak žádají. Nechtějí se přizpůsobit. Ani to neumí. Jak by mohla proběhnout jejich "integrace" je pro mě nepředstavitelné.   
   Takže to nebude ani tak závist, že muslimové dostávají pomoc ze zahraničí, ale prostá nekompatibilnost kultur.

  Nějak popíráme lidové modrosti: "Bez práce nejsou koláče!" nebo "Kdo nepracuje, ať nejí!" Někdo si myslí, že to už neplatí? Novodobí sociální inženýři? Ale hošánkové - člověk, ta lysá opice, je pořád stejný a taky zblbnutelný. Až když bude opravdu  zle, začnou se zase zjišťovat pravdy starých přísloví.

   Ostatně jejich imámové zpracovávají mladé a většinou nedovzdělané muslimy hesly z Koránu o nadřazenosti muslimů nad zbytkem světa a povinnosti bojovat proti nevěřícím. Čili - agrese.

   Nechápu jak je možné při existenci a znalosti takových faktů souhlasit s pomalým zamořováním našich zemí cizí ideologií a ještě nazývat "náš lid"  xenofoby a rasisty.  Tohle uvažování považuji za víc než vlastizradu. I když i tyhle výrazy jsou správně - v původních významech slov. Strach z cizího je jedním z podmínek přežití v přírodě. A rasy jsou opravdu odlišné a různě disponované - i když těžko mluvit o tom, která je nadřazena ostatním. To už záleží čistě na úhlu pohledu. A okolních podmínkách.

   Jistě, celé tohle "přemyšlování" je opravdu "jízda na mrtvém koni". Jenže je třeba udržovat základní povědomí, o co tu komu jde. Zachovávat původní významy slov. A pokud možno se tak tomu oblbování bránit. Hlavně instruovat mladší generaci. Ti totiž nezažili dobu, kdy se vlády chopí jedná strana, jedna ideologie. A tohle u islámu jednoznačně hrozí stejně jako u neokomunismu.

Protože stokrát opakovaná lež...   



Zpráva z tisku: Acelor Mittal snížil emise na čtvrtinu původních hodnot...
A takhle to vypadá z mého balkonu. V barvě.


A obvyklý dodatek: 

Multikulturní hyperkorektníci zase zapracovali. 
Opravdu už na světě není nic důležitějšího k řešení? 

39 komentářů:

  1. Kocoure,k fotce:
    to co bývá v kouři z komínů vidět jsou z více než 90% (možná 99,9%) drobné kapičky vody čili mlha.
    Ano, chápu že smrádek je přes net nesdělitelný ale to co je vidět je (mnohdy) jen zástupný symbol. Ano, na ty kapičky se umí vázat fujtajbly a je z toho potom ten dusivý smog. A ani ten nemusí být moc vidět. Pokud je ten čmoud různě barevný i během dne kdy je slunce vysoko je něco špatně. Jinak se ale nedá z existence viditelného kouře usoudit skoro nic (viz ranní a večerní červánky a "těžké" bouřkové mraky), maximálně z toho jak rychle se ten kouř rozpouští na relativní vlkost vzduchu.

    Oko je velice dobrá brána tvorbu a řízení emocí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jist, Kapitáne.

      Mohu ale posloužit i jinými, barevnějšími kouři i z jiných fabrik. Žiju v Ostravě víc než 60 roků a sleduji, jak se situace mění. Zlepšuje se - ale je to tím, že několik fabrik blízko centra (i v centru - např. koksovna Karolina, bydlel jsem od ní cca 300 m a při hašení koksu nám kousíčky koksu, unášené párou, slyšitelně klepaly na okna.) nebo VŽKG - oblast dolních Vítkovic bylo uzavřeno, přestaly vyrábět. A některé už zbourali.
      ===
      Opravdu nádherný zážitek jsem měl, když jsem se kdysi vracel malým letadlem (JAK-40) ze služební cesty z Bratislavy. Nad celou Ostravou se držel ostře ohraničený šedohnědý mrak ve tvaru čočky, nahoře vypouklý, dole plochý. Pod ním bylo snad pár set metrů "čisto". Takhle vypadá z letadla typická smogová situace.
      A ještě něco: Když jsme se vraceli ze Sudet z chalupy a ve vlaku už poklimbávali, nikdy nás v Ostravě nemusel průvodčí budit. Kolem Děhylova vnikl do vagónů takový zápach, který nás bezpečně probudil. To "voněla" naše Ostrava.
      Ale druhý den jsme už ho nevnímali.

      Vymazat
    2. Smog je buhužel docela svinstvo a Ostrava je jím zamořená a promořená už dlouho. Kam se hrabou ostatní města.

      Vymazat
  2. Ze všeho si podle svého rozumu snažím vybírat dobré. I "Základy Tauhídu" mi to jako v zrcadle připomněly. Jak mnoho pověreční jsme my, kteří "se řídíme rozumem". Ovšem a právě proto není dobré zavrhovat vlastní nerozum abychm ho nahradili jiným nerozumem. Nerozum jedné kultury, ideologie, nerozumem jiné. Židovské "kosher" a dikuse jak od sebe mají být vzdálené uzavřená láhev mléka a masová konzerva. Jestli dvě chladničky. Jestli jiskra ve vypínači je ohn nebo ne. Protože rozdělání ohně o šábesu....

    Ano, tyhlle nesmysly nám nevnucují. Protože na rozdíl od křesťanství a islámu judaismus není náboženstvím univerzálním. Naopak si ho chrání pro sebe.

    Kam přišli křesťané mezi odhalené domorodce, začali je zahalovat...
    Chápu v souvislostech a komplexitě. Oné Tahiťance se můžeme zdát divní. Ovšem když jsem v Hurghadě viděl do prasátkova spařené Rusky, říkla jsem si blázni. A u nás - móda osmahlých těl od dětství. V pozdějším věku průser. A kdo by chtěl mít předčasnou stařenu vysušenou sluncem a pouštním větrem? Lecos co se nám jeví jako náboženské příkazy, má rozumný základ, který byl zapomenut, který se vytratil, byl zapomenut. Místo toho se stal jen symbolem, rozpoznávacím znakem specifické kulury.

    Na jihu, nejen tam jsem se naučil oblékat jinak. Do těch podmínek dlouhé rukávy, dlouhé kalhoty. Hlavu zakrýt kloboukem. (Například mexická móda sombrer je velmi účelná). Když už ne beduínský oděv.

    Herní idol spoře "akčně oblečená" Lara Croft - jak ta by vypadala, kdyby proletěla prvním křovím....

    Oblečení žen - neplatí, že čím méně tím více "sexy". Ta muslimka na obrázku je moc pěkná holka.

    Nejsou jen utlačované ženy. Potkávám utlačované muže. Chudáky v černých autech s černými skly....

    Ona ideologie a protiideologie je pro prosťáčky. Ne pro myslícího člověka.

    OdpovědětVymazat
  3. A "dreskódy" ve zdejší kultuře...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Schumi,

      možná bych si měl psát osnovu, abych byl čitelný. [;>)
      On ten hidžáb, nikáb či burka není problém. Je to ale nezanedbatelný symptom. Příznak. Eskymák na Sahaře nebo Tahiťanka v Grónsku je nejen divý jev, ale i příznak nekompatibilnosti. Dreskódu, zvyklosti, prakticismu. Symptom podobně jako výrazné žlutočerné zabarvení jedovatého hmyzu. Jistě ne vždy, jspu potvory jedovaté, které nevarují. Ale o tom jsem psát nechtěl. Spíše upozornit, že vlastně bezvýznamný detail něco oznamuje. A je třeba ho nebrat na lehkou váhu.
      A ze zkušenosti víme, že vnějšek (...šaty dělaj člověka, je to pravda odvěká...) i v naši kultuře cosi znamená. Ne nadarmo se jisté sortě lidí říká "kravaťáci". Statusy: Oblek, frak, soudcovská talár, bílý plášť lékaře, komže nebo pocvočkované kožené doplňky. Jeden kostým vedle druhého.

      Jedno osobní pozorování:
      Chodím kolem velké prosklené budovy, kde sídlí několik počítačových firem. A jejich zaměstnanci, programátoři a obecně ajťáci jsou si podobní. Brejličky, kostkovaná košile, džíny nebo utahané látkové kalhoty, počínající bříško, věk 25 - 35 let. Když je vidím v asijském bistru, kde občas zavítám, maje naši evropské stravy po krk, mohl bych se živit sázením, kdo z obědvajících po obědě zahne vlevo do budovy TIETO. 9:1 se trefím.
      Ostatně jsem mimoděk zjistil, že i zvukaři mají jakýsi dreskód, podobný ajťákům. Není to nijak povinné nebo preferované. Ten dreskód prostě vznikl nápodobou a z pohodlnosti. Není na tom vidět, když je š´jeden usezený na židli nebo musel popběhnou a něco udělat ve studiu nebo na scéně.
      Když jsem byl na jakémkoliv veletrhu (Muzikmesse a spol.) tak bylo publikum rozděleno na zvukaře, hudebníky a obchodníky. A na běžné návštěvníky, t.j, sběratele prospektů a reklamních předmětů - pásků, tužek, batereček atd. Poznalo se to jednoznačně podle oblečení. A vystavovatelé se se mnou bavili jinak, když jsem byl ve flanelce a džínách a jinak, když jsem se nakrvavil do obleku, protože jsem šel s naším "načalstvem" v jedné grupě.

      A k židům:
      Pár jich znám, dobře se s nimi pracuje. (Málem jsem si kdysi jednu židovku vzal. Byla by to, myslím, dobrá manželka.) Ale - žid, ten má vždy pocit, že mu někdo ubližuje nebo se k tomu aspoň chystá. A když se dostane do problému nebo do sporu s gójim, hledá pomoc u soukmenovců.
      Ostatně je to vidět i na Psovi. Prožidovští přispěvatelé ( nemusí to být sionisté) křičí o ohrožení už když je problém ještě někde v dáli, pro ostatní neviditelný.
      Ale rozumím tomu. Těch židovských pogromů bylo od Krista dost a dost. A pokračují dodnes. Žid je na mušce vždy první. Ovšem na druhé straně (to je úsloví židovského mlíkaře Tovjeho ze Šumaře na střeše - a taky moje) mohou si za to židé často sami. Pro peníze a úspěch jsou ochotni riskovat a kolaborovat s kdekým. No a pak se stane, že ti méně pracovití gójim chtějí bezpracně shrábnout bank. Nebo potřebují klamný cíl pro "svůj boj".

      No, měl bych si psát osnovu. Jenže mě vždycky něco zaujme a už jedu. Nepíšu, když mě nic nevykolejí. Proč taky.

      Vymazat
  4. Tak z toho pána, co je na něj odkaz vedle mám divný pocit.
    Ani tak ne z toho, kolik zaměstnání vystřídal, ale co v posledních cca 20 letech dělal. Co ten slíbí, to nikdo jiný nedá.

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, ale na počtu taky záleží...
    Devět řemesel, desátá bída. U nás v Ústavu jim říkáme Don de Carrero. S každou změnou si trochu polepší. Výhodou je, že je člověk nemá moc dlouho v zorném poli. Zazáří a zmizí vzhůru.

    Ženy to občas dělají postupnými sňatky se stále vlivnějšími nebo bohatšími. Na vzhledu nezáleží. Jenže to obvykle nejde tak rychle. V polovině cesty už jejich krása poněkud uvadá. A stávají se lovnou zvěří pro mladé a ambiciozní samečky ony samy. Už přece jen mají určité postavení a po posledním rozvodu i trochu peněz...

    Ale nezoufej, Kapitáne, u šimpanzů je to podobné. Jednak jsem o tom četl, jednak to občas na vlastní oči vidím.
    [;>D

    OdpovědětVymazat
  6. Rád napíšu když mě nic nevykolejí. Dnes jsme si v tuzemsku poprvé zaplavali tak pozdě. V pískovně u Suchdola. Poslední den letošního příjemně prodlouženého léta. Zítra začíná podzim. Vraceli se přes Dobrou Vodu, tam potkali řádovou sestru, které jsem v létě vypomohl s focením. Milé setkání, tak upřímná víra potěšila i agnostika jako jsem já.

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, počasí je proměnlivé.
    Už jsem se na Pondělí velikonoční koupal u Lednice a na Prvního máje pomocí improvizovaných sněžnic z větví velmi urychleně přesouval od probuzeného medvěda ve Stanišovské dolině. Nedohnal nás! [;>)

    OdpovědětVymazat
  8. A nemáme tu http://sulik.sk/ "jenom" http://www.cimrman.at/ a vo tom to je.
    4P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cimrmana bych se nezříkal. A místo Sulíka tu máme třeba Kláru Samkovou, ta je výřečná víc než dost :-)

      Vymazat
    2. Jo, ženské s hubou řádně prořízlou u mě mají šanci. U nás je to Vitásková. Prajzačka z Hlučína. Ne nadarmo se ji pokoušejí solární baroni zavřít. Ty soudy se mi (v jejím případě) zdají být dobrým doporučením.

      Vymazat
    3. Hlavě mám pocit, že s těmi soudy je to hodně špatně a že by mnoho z těch kdož soudí potřebovalo v lepším případě na dlouho zavřít a ti hodně nenapravitelní rovnou zastřelit a zahrabat, neb z těch už nikdy nic dobrého nevypadne.

      Jinak formát, kdy se aspoň dvě a často i více německy hovořících „sluníček“ pokouší najednou uřvat a argumentačně utlouct Sulíka a to vždy bez úspěchu, neb hlasem i argumenty je utluče postupně všechny Sulík, je už jednak profláklý, a druhak úsměvný. Kdyby nešlo o velevážné věci, kdy už nám, natož pak našim dětem, jde doslova o krk, jeden by se i zasmál.

      Vymazat
  9. Zajímavé počtení, realita na talíři, jedna velká strana a vše zdarma. Dotkne se to nás všech. http://dfens-cz.com/eet-a-selektivni-vnimani-slusnosti/
    4P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. EK, v tomto stavu, kdy každému zásadně vadí lumpárna někoho jiného, zatímco ta vlastní je naprosto v pořádku a kdo mu na ní poukáže tak je lump, tak v tom tu žijeme už dlouho, převelice dlouho. Stejně tak jako žijeme v bordelu, kdy od 1.1. následujícího roku má něco platit, ale 20.12. letos se ještě neví co to vlastně od 1.1. v té sbírce zákonů bude.

      Vymazat
  10. A kdo to 1.1. nesplní, toho zavřeme.
    S těmi nejen sudími je to tak, že sice ovládají literu zákona, ale ne realitu na kterou ji mají aplikovat. Ta se nedá našprtat. Té je nutno rozumět.
    Například zajíc IT mizí právnické želvě za horami. A to se ještě nedostali k potřebě implementovat kvantové jevy. Osazenstva Archy B přibývá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, toho zpokutujeme, oškubeme, zavřeme, atd, atp, račte si dle libosti vybrat.

      Mnoho z těch sudí podezřívám, že to dělají ne z blbosti, ale ze zlého úmyslu nebo za úplatu.

      Vymazat
    2. Draku, ne. Třebaže se to tak může jevit. Tak jako v lecčem jiném. Jenže je to Hanlon. Jako v lecčem jiném.

      Vymazat
    3. Obuvníku, pak je ale otázkou, zda je na tom civilisace a potažmo naše společnost lépe, nebo ještě hůř, než si myslím a zda vůbec máme jako živočišný druh vůbec šanci přežít nejbližších cca 200 - 300 let.

      Vymazat
    4. IT zajíc utíká (už utekl) právnické želvě.
      Vidím to zřetelně v autorských právech. Hlavně v tom, že autorský zákon neochraňuje ani tak autory, jako hlavně distributory, vlastníky sdílených autorských práv. Ale zdá se, že všechny technické ani právní prostředky prostě nebudou stačit na zastavení "sdílení".

      Tak se mi vybavují zprávy z minulosti, kdy si děvčata opisovala texty písniček, zaslechnutých na vesnických tancovačkách,. Ejhle - už tehdy se autorská práva porušovala.

      A úplatní nebo líní soudci? Není jich v procentech hodně, ale jsou. A jsou vnímání jako jedno nahnilé jablko v košíku zdravých..

      Vymazat
    5. Trefné Kocoure.
      Včetně toho, že pokud včas to nahnilé jablko nevyhodíš, shnijí Ti rychle nejen ta ostatní, ale i ten košík ......

      Vymazat
  11. Volte vol.....krá......jen ne.....(dosaď dle potřeby!
    http://jdem.cz/cgbey3
    4P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme, co z toho nakonec vyleze. Rozhodně je to zajímavé.

      Vymazat
  12. Onehdy jsem viděl výstižný citát: "V životě jsem neviděl žraloka na vlasní oči. Až ho uvidím, nechám ho žužlat mi nohu. Nechci bejt žralokofobní."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebýt žralokofobním se podle mě nevyplácí, ale blbosti lidské se meze mnohdy klást nedají, častokrát bohužel... Blbé je, když vás takoví pitomci tahají do průšvihu spolu s nimi a to dík jejich blbosti.

      Vymazat
    2. A další:
      To je jako při tsunami. "Někdo říká, že se sem valí obrovská vlna, ale stačí se podívat na moře, zatím nic, ba co víc, voda dokonce ustupuje!"

      Vymazat
    3. Ano, ona při tsunami vždy nejdříve ustoupí, ale čím víc ustoupí, o to víc se jí pak nahrne až ta vlna udeří vší silou, takže už ten ústup nebudí ani optimismus, ani naději na lepší zítřky.

      Vymazat
  13. Jako druh ano. S civilizací si nejsem tak jistý. Vypadá to na pád na hubu a znovuobjevení radosti z přežití ze dne na den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli vyhraje Hillary a klika za ní, tak možná nepřežijeme ani jako druh. Můžou na Rusko tlačit tak moc a tak blbě, že skončíme v jaderné apokalypse.

      Vymazat
  14. Pan Jedenkámen prohlásil, že netuší, jakými zbraněmi se bude válčit ve III. světové válce, ale v té IV. to budou klacky a kameny. Myslím, že to byl věštec nejen v oblasti teorie relativity.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pan Jedenkámen byl možná až moc optimistický, protože agresivní olysalé opice projevují poslední dobou tolika agresivity a debility zároveň, že jsou na nejlepší cestě dát šanci ve vývoji jinému druhu, třeba všude přítomným švábům, které radioaktivita, co po nás zůstane, časem „nakopne“ k lepšímu a rychlejšímu vývoji...

      Vymazat
  15. Problém je v tom, že ty některé agresivní olysalé opice mající ony prostředky jsou způsobilé zahubit nejen veškeré opice. Optimistický jsem v tom, že ani ony nechtějí vychcípat. Nebezpečí vidím v tom, že spouštějí procesy, které se mohou lavinovitě rozvinout mimo kontrolu. Optimistický jsem v tom, že pokud k tomu dojde, navzájem se stačí natolik poničit, než vezmou do záhuby celý svět. Blbé je to, že my tady jsme na místě, které, pokud, to postihne. Blbé je to, že my jsme mezi těmi, které to postihne. Místo toho, abychom zůstali stranou, jen jsme změnili stranu. Jen jsme si vybrali, na které chcípneme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokud byli u moci ti, kteří nechtěli vychcípat, tak hrozilo "pouze" to, že se to spustí omylem. Jakmile se teď k moci dostanou ti, kteří se vychcípání nebojí, protože považují tenhle svět jen za předehru k věčné blaženosti na onom světě, tak už nezbývá žádné místo pro sebemenší optimismus.

      Vymazat
    2. Právě, mě upřímně děsí ta lehkost bytí, s jakou některé zaoceánské opice „rozhoupávají loďku“ a podporují anticivilisační, destrukční a smrtelně nebezpečné síly. Tady už dávno přestává veškerá sranda.

      Vymazat
  16. No, mě se nikdo neptal, Schumi.
    A navíc - zdá se, že nenápadně driftujeme zase zpátky. "Po hospodách ucho vlasti" ví, že pro hodně příslušníků "dělného lidu" je najednou Ivan přijatelnější, než Strýček Sam. Respektive Tante Angela. Proč?

    Je to jednoduché: Čeho je moc, toho je příliš. Co se mi vnucuje dost intenzivně a dost dlouho, začnu podvědomě nenávidět. Bylo to vidět na Havlovské kampani. Za internacionálně uznanou ikonu V.H. se najednou začali schovávat neomarxisté a jim podobní. Vlastně kdokoliv. Nejlíp to okomentovala jedna osoba, která z Havlovy slávy pár let žila a vlastně žije: Dagmar Veškrnová-Havlová.
    Ta prohlásila, že se bojí, aby na Václavském náměstí někdo neotevřel "Veřejné záchodky Václava Havla". Dost si u mě šplhla.

    OdpovědětVymazat
  17. Ano. Opravuji. Byli jsme přesunuti na stranu na které chcípneme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ten spodní proud pesimismu Schumi.
      Mrzelo mě, že nemám vnuky. Když se podívám okolo, už mě to tak moc nemrzí. I když - nahrává to těm, kteří chtějí "změnu". Multikulti atd. Tedy několik velkých kroků zpátky. Ti mocní si myslí, že se pomocí peněz a moci dokáží povznést, izolovat od celku. Nedokáží. Nedokázali to ani čínští císaři. Budou odspodu rozebráni a maximálně po nich zůstane jen vnější parádní slupka jako v Japonsku.
      Život je o zachování druhu (i kultury) jakýmikoliv účinnými prostředky.

      Vymazat
    2. Kocoure, už aby to bylo a kéž by po nich nezůstala ani ta slupka a dokonce ani mastný flek ne, kráter, který se pak zasype naprosto postačí.

      Vymazat

"Pravidla moštárny" jsou stejná jako v Hospůdce. Spammeři a trollové budou bez milosti likvidováni. Hlasatelé jiných (i opačných) názorů než má Kocour však nikoliv.

Jak se podepsat? >> Komentovat jako >> Název/Adresa URL >>Název a vepsat svůj nick nebo jméno. Pak >> Pokračovat a nakonec >> Publikovat. (Počkat, až to Drak nebo Kocour propustí na obrazovku.)