Prohledat tento blog

úterý 2. února 2021

Chcete vakcínu?


Trocha humoru do těch vážných úvah!


Lékař: "Chcete vakcínu?"

Angličan: "Ne."

Lékař: "Ale gentlemani se očkují."

Angličan: "No tak jo."

===================

Lékař: "Chcete vakcínu?"

Němec: "Ne."

Lékař: "Je to rozkaz!"

Němec: "V tom případě ano."

===================

Lékař: "Chcete vakcínu?"

Skot: "Ne."

Lékař: "Je to zadarmo!"

Skot: "V tom případě bych si vzal dvě!"

===================

Lékař: "Chcete vakcínu?"

Američan: "Ne."

Lékař: "Ale váš soused ji má."

Američan: "Fakt? Tak jo."

===================

Lékař: "Chcete vakcínu?"

Rus: "Ne."

Lékař: "Ale působí to jako vodka...!"

Rus "Davaj vsjo!"

===================

Lékař: "Chcete vakcínu?"

Francouz: "Ne."

Lékař: "Ale gentlemani se očkují..."

Francouz: "No a?"

Lékař: "Je to rozkaz!"

Francouz: "Na to kašlu."

Lékař: "Ale váš soused ji má!"

Francouz: "Co je mi potom?"

Lékař: "Počkejte, vy jste Francouz, že jo? Tak to na ni vlastně nemáte nárok."

Francouz: "Jak, nemám nárok? Koukněte mi ji píchnout!"

===================

Lékař: "Chcete vakcínu?"

Čech: "Ne. A nemusíte se namáhat, i když s tím Anglánem, Němčourem, Amíkem a ostatníma to bylo fakt dobrý, slyšel jsem ty vaše frky."

Lékař (šeptá): "Víte já jim píchnul ruskou vakcínu. Ale mám tu ještě jednu americkou, je jen pro lékaře, vlastně bych vám ji vůbec neměl nabízet, je to dokonce trestný. Ta tedy není zadarmo jako ta ruská, stojí 900 Kč..."

Čech (vytahuje z peněženky 1000 Kč a šeptá): "Tady máte, pane doktore. To je v pořádku."

===================


Tak se mi zdá, že jsem nejspíš Němec. Možná Francouz. Rozhodně ne Čech.

 


5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Vždycky nás to dostane.
      Odešlo „TO“ na východ. Zůstalo nán na hradě „Srdce“ a „Láska s Pravdou“. Z podhradí vylezla „Závist s Nenávistí“, v demokratických volbách zvolila zlodějinu s korupcí, jejich dítě udavačství právě dorostlo dospělosti. Jako potvrzení se vrací starý dobrý politický VTIP. Kruh uzavřen, země je kulatá a za důkaz slouží „TO“ co přišlo ze západu.
      4p

      Vymazat
  2. A já? "Doktore, tady máte dvě tisícovky a namíchejte mi z nich koktejl."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A měl byste možná doktore vědět, že mám zjištěno, do které školy chodí vaše děti...
      (Styl "mafia")

      Vymazat

"Pravidla moštárny" jsou stejná jako v Hospůdce. Spammeři a trollové budou bez milosti likvidováni. Hlasatelé jiných (i opačných) názorů než má Kocour však nikoliv.

Jak se podepsat? >> Komentovat jako >> Název/Adresa URL >>Název a vepsat svůj nick nebo jméno. Pak >> Pokračovat a nakonec >> Publikovat. (Počkat, až to Drak nebo Kocour propustí na obrazovku.)