Prohledat tento blog

neděle 13. června 2021

Lidskoprávníci

Dochází k naprostému nepochopení, v čem tkví egoismus "svobodomilných" odpíračů.



    Tihle lidé prostě nechápou, že svým rozhodnutím ohrožují jiné lidi. Jistě, může se stát, že i očkovaná ošetřovatelka může nakazit a přenést nákazu i na jiné očkované. Ovšem - může vás na ulici trefit meteorit - už se jednou stalo. Nicméně je to velmi, velmi nepravděpodobné. 







  O snížení pravděpodobnosti téměř na nulu je to, oč se tu jedná.Ta ošetřovatelka, která se odmítla dát očkovat si může ovšem udělat zázřez na pažbě - ukrátila svým rozhodnutím život jednomu stařečkovi, který by sice stejně umřel (všichni nakonec umřeme, je to ta jediná spravedlnost na světě) ale nemusel umřít ještě letos. Možná se mohl ještě pár let těšit ze života.  


  Naše zákony jsou někdy velmi liberální. S takovou osobou, která je potenciální nositelkou nákazy totiž nelze ukončit pracovní poměr i když je rizikem. Nehledě na zákon tak už jenom proto, že by lidskoprávníci začali vyřvávat tu svoji mantru o svobodě. Jejich svobodě, na ostatní kašlou. (Někdy doslova.) 

   Ten stařeček už vyřvávat nebude. Ale možná - teď je to zvykem - by mohli pozůstalí někoho zažalovat.  Stařečka to sice do života nevrátí, ale kdyby byl šikovná advokát, něco by mohlo kápnout není liž pravda.

   K řízení auta potřebujete řidičský průkaz. Jestli umíte nebo neumíte řídit je kupodivu do značné míry irelevantní. Že to umíte dostatečně předvedete při zkušební lízdě panu komisaři. Že bez ŘP nesmíte za volanty je diskriminace? Jistě, diskriminiovat znamená rozlišovat. Každá činnost, která má nějaký vliv na ostatní lidi podléhá nějakým pravidlům.

   U covidu vás musí odhalit až test, než vás pošlou do karantény.  U řidičského průkazu to je silniční kontrola. Když chcete opravovat silnoproud, musíte úspěšně absolvovat testy z vyhlášky 50. Atd. 

   Neznamená to, že bez vyhlášky neumíte bezpečně opravit zásuvku nebo řídit auto. Problémy nastanou, až když ta zásuvka způsobí požár nebo smrtelný  úraz elektrickým proudem. Nebo když tím autem srazíte cyklistu.

  Byl jste evidentně proškolen a nechoval jste se podle toho. Jste vinen. U nemocí je to podobné. Odmítl jste očkování a nakazil někoho jiného. Jste vinen. 

   Jistě, nechť očkování povinné není. Mohou být i nějaké vážné  kontraindikace, nechme to na jednom každém. Ale postavme podmínky, třeba pro výkon povolání. Kam neočkovaní nesmí. 

   A nenechme se ukřičet "lidskoprávníky", kverulanty, kteří sice vykřikují, ale žádnou skutečnou odpovědnost nemají. Až když jim přejede dítě poloslepý stařeček, který už dávno neměl za volantem co dělat, budou se ptát, jak je možné, že mu nevzali řidičský průkaz.



   Ovšem lidskoprávník by řekl, že je to nechutná diskriminace věkem. Ale protestovat nebude. Jeho se to přece zatím netýká. A i kdyby pomyslel na to, že jednou bude stařeček on - proti komu by chtěl protestovat a demonstrovat? Proti přírodě?



27 komentářů:

  1. EKošikaněneočkovaných14. června 2021 v 6:40:00 SELČ

    Ovšem - může vás na ulici trefit meteorit - už se jednou stalo. Nicméně je to velmi, velmi nepravděpodobné.

    Zdraví nenaočkovaný člověk může nakazit svým zdravím všechny kolem včetně očkovaných? Chápu to dobře? Kde dělají súdrohovia chybu?
    4p
    Ps. školení musí být vždy provedeno "prokazatelně" jinak je "škodno nevymahatelno",tak to bylo, je a bude.

    OdpovědětVymazat
  2. ....jo a cele je to pravda, psal to "seznam a bylo to na ČT24" Jako to ČÁPA HNÍZDO !
    4p

    OdpovědětVymazat
  3. ...osobně, je divné že mi nikdo žádné očkování nepředepsal, tedy, až na tu ČT a SEZNAM....VÁM TAKY?
    4p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem nedostal žádný příkaz, šel jsem dobrovolně, jakom "ovčan".
      Hned poté, co jsem viděl, jak zaúřadoval koronáč s mým nadřízeným. Zdravý, čtřicetiletý chlap, který teď se mnou, třiasedmdesátiletým dědkem nemůže soutěžt při chůzi do druhého patra. Vyjde, ale pak musí drahnou chvíli jenom dýchat.

      On ten vlastní zážitek je dost přesvědčivý. Jiný kolega koronáče přešel jako chřipečku, jenom si asi tři týdny na ničem nepochutnal. Kdyby mu to neřekli, nevěděl by, co jí.
      Je to různé a očkování nechrání ma 100%, ale přece jen trochu. Prý na 90%. I to je dobré.

      Vymazat
  4. ...omlouvám se ČT........
    TV Prima: Na covid zemřel očkovaný senior z domova s pečovatelskou službou.

    Že se nakazil očkovaný, dokonce po obou dávkách, je nezajímavé, zato na neočkovanou ošetřovatelku, která mohla seniora údajně nakazit, pořádá televize bez jediného důkazu hon.
    4P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inu - ono se to těžko dokazuje. Ty viry nikdo neviděl, nenatočil, svědci nejsou. Jistě, stařečka mohli nakazit třeba jeho příbuzní. Ale faktem je, že paní ošetřovatelka se nechtěla nechat očkovat. Což zločimn není, ale pravděpodobnost že je pž=řenašečkou tu je. Žalovat ji nikdo nemůže. Ale netestovaní a neočkovaní by neměli pracovat s těmi, pro které koronáč může znamenat konečnou. (Si myslím já.)

      Vymazat
  5. Kdo tu ještě věří na právní stát?

    https://pravyprostor.cz/zakony-jsou-pro-plebs/

    ...jsou to sice de......mátoři, ale?
    4p

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem si tedy zadělala...Jako Astra mám navrch další dvě. Můj praktik je nafasoval a já neměla vyhnutí. Ani se mi moc vyhýbat nechtělo, bylo to praktický a doktor mi tu druhou dávku přišel píchnout až domů, neb jsem se k tomu všemu po pádu v tramvaji nemohla moc pohybovat.No nic,teď už dobrý, ale včera jsem se rozvášnila při čtení o tom, jak je Astra nebezpečná, a hlavně pro moji generaci. Je nás takhle starých nabodnutých asi dvěstě tisíc. Jistě všichni nečtou na internetu, ale... Tohleto se dělá? Strašit nevinné davy? Skrze nějaké dedukce někoho, koho baví, když lidem škodí, a třeba je to nedouk, se zrůdnou fantazií? Zlobím se na lidskou blbost a neomalenost.Ne že bych se bála o život, ten už mám za sebou, ale hnulo mi osrdím tak málo ohleduplnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ASTRO NEBOJ, PŘÍJDE DEN.
      Všechny nás strašej, každého jinak,očkováním, neočkováním, atd....
      V průměru je to vždy velká "NULA"
      Už to budou pomalu dva roky:
      https://www.youtube.com/watch?v=kTzmTQFX_5A
      https://www.youtube.com/watch?v=trDm3UcDTXk
      4p

      Vymazat
    2. No jo,EKo, já vím. To mi jen na chvíli povolily nervy.Je to masáž, psavci se tužej, okurková sezóna. Ale mohli by si konečně už najít lepší okurky.

      Vymazat
  7. Bez komentáře:
    https://pravyprostor.cz/ladislav-vetvicka-covid-valka-proti-lidem-pujde-dal/#comment-1354885

    4p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesto že se s Větvou znám osobně, asi bych s ním dneska do hospody nešel. Nejde o to, že si něco myslí a já ne, ale o to, že na vyjádření svého názoru potřebuje čím dál tím víc písmenek. Blogerem roku už asi nebude.
      Kvantita nahradila kvalitu. Je to stejné jako s reklamou na netu - když někdo potřebuje několik stránek a spoustu fotografií, nabízí se 100% jistotou nějaké šméčko, něco předraženého nebo nefunkcčního.

      Vymazat
  8. Kocoure, ke psaní reklam mám docela dobrý hlášení.Poslední roky v rádiu jsem se tím dost dobře živila. Psát reklamy pro rozhlas, kde máš k dispozici jen zvuky, samozřejmě včetně slov, je docela umění a docela o nervy.Kam se hrabe televize, obrázkem doženeš všechno bez námahy.
    Moje první reklama byla na nějakou vrtačku.Nesnížila jsem se na její zvuk, to by bylo jednoduchý, vybruslila jsem z toho jinak a dobře, zadavatel byl spokojený.Druhá byla na maličký kapesníček na příležitostné očištění obuvi. Tady jsem začala slovy - vejde se i do té nejmenší kapsičky - a pak jsem ještě kolem toho chvíli bruslila, že aby hádanka gradovala - a nakonec z toho vylezl ten hadříček.A potom dál už to svištělo - a nejepší byly monology na téma vaření s Vitanou, které moc pěkně načetla Pavlína Filpovská.To už byly dvouminutovky, tam se člověk mohl spíš vyřádit.Reklamy vůbec jsou hodně specifické umění, pokud to autor dokáže. Teď běží v televizích reklama na to, jak nějaký chapeček v kočárku touží po hračce - po bílým králíčkovi - podle mě je to úžasně udělaný - výraz toho chapečka, který nakonec toho králíčka dostává - je nazapomenutelný. Ale až teprve teď mi dochází, že vůbec nevím, na co ta reklama je. Určitě ne na to, aby se dětem dávaly hračky. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tak, moc reklam jsem natočil, pár jsem jich i napsal.
    Umění s velkým U to není, ale zažité řemeslo mít musíš. Dobré reklamy si žijí samy, ten produkt vlastně ani není důležitý.
    Líbila se mi reklama se psem Bobíkem k večeři a taky kradení vánočního stromku a divočákem - "já už ho vidím!"
    Pěknou rozhasovou jsem už neslyšel dávno. U nás se reklamnímu spotu říká "oznam" a taky tak vypadá. Hlášení ve vesniockém rozhlase že v místním obochdě dostali třeba čínské nudle bývá vtipnější. Myslí, že troška toho vtipu a řemesla skončilo, když nám zkrouhli čas na 29,9". A navíc tam chtějí mít popis, data - no a to už ta půlminuta v háji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádio.......jak jste na tom s poslechem? "Také vidíte tu žalostnou úroveň programů,ať mluveného slova či hudby?",nebo jsem za burana já?
      4p

      Vymazat
    2. Rádio poslouchám jenom při snídani, zprávy. Pak už celý den nic. Nenašel jsem totiž stanici, kterou bych na sebe dokázal pustit. Možná k tomu napíšu pár slov, ale rádio,´, které bylo u nás doma puštěné často už ztratilo na významu - a přitom je to médium pro koncentrovaný poslech, blíží se spíš knížce než TV. Takže reklamy, které občaas točím, téměř nikdy neslyším. Jednou mě jedna dostihla v nákupním centru a jiná při snídani. Mezdály se mi hprší než ostatní. Ale o rádiu asi fakt cosi napíšu.

      Vymazat
    3. Na Bobika pamatuje kdekdo, trochu kruťárna. Dnes jsem si byla v místní Číně, kde vařej skvostně, pro obídek. Kuře na žampiónech a smažená rýže. Jsem v tomhle vedru neschopná cokoliv dělat, natož vařit, tak jsem si vzpomněla. Jsem tam štamgast. Bóbiky mi nakládají do mojí pixly v takovém množství, že mi to stačí na 3x. Jeden oběd za 4O, to je láce. Jsou tam mladí pinglové a je zajímavý, jak rychle se učí česky. V obráceným gardu by to asi bylo o dost horší.

      Teď mě napadlo, kocoure, pojďme si trochu hrát. Už jsme to kdysi provozovali u čerta a je to dost legrace. Jeden začne příběh a nechá poté pokračovat dalšího člověka.Měli bychom ale být nejmíň čtyři, aby to mělo nějakou šťávu. Zatím jsme tři - ty,EKo a já. Ještě by se možná dal ukecat Schu -jinak asi nemají lidi moc čas.Drak? Kde ten je? A Milda?Ten asi chalupaří....

      Vymazat
  10. Vyslechla jsem jednou ve vesnickém rozhlase následující hlásání: Oznamujeme, že paní Růžičkové utekla koza. Pan Růžička ji šikovně chytil, už je zase ve chlívku. Protože paní Růžičková slaví dnes i narozeniny, posíláme kytičku písniček... a vyjela dechovka................

    OdpovědětVymazat
  11. Je mi to docela trapný, ale rádio skoro neposlouchám.Žádnou stanici. Mám ráda konečně ticho. Ale tuhle mě napadlo dopátrat se telefonicky současné literární redakce pohádek v Českém rozhlase a povedlo se. Pokecala jsem si tam s ženou, která se stará o to, aby rozhlasové pohádky jely pořád dokola. Jsou na to dvě - jedna redaktorka a druhá ekonomka.A potom je zázemí autorů. A zejména "skladiště" pohádek, tzv. zlatý fond.Týdně se v rádiu na různých programech vysílá cca 8-1O pohádek, tenkrát zvaných "nedělní", čili hodinové. Pro mě je teď už jen zajímavé, že mi občas přijdou nějaké tantiémy a já si nadávám, že jsem kdysi nebyla plodnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě píšu takovou malou úvahu o potřebnosti či snad dokonce nezbytnosti pohádek.
      Pro děti, pro adolescenty, pro dospělé i pro starce nad hrobem. [;>)

      Vymazat
    2. Tak to jsem zvědavá, Kocoure. Pohádky jsou důležitý v každém věku, a třeba i v milostném svazku, a nad hrobem nejvíc. Člověk si může vysnívat, co bude až nebude nic. A co to nic znamená, nebo co v tom nicu je. Takže jsem napjatá, co předestřeš.

      Vymazat
  12. .něco z pohádkového života:
    "Je s podivem, že mezi poplašnými zprávami o nových mutacích covidu zcela chybí střízlivá statistika, kolik lidí, kteří byli očkovaní a kolik lidí, kteří již covid prodělali, se jimi nakazilo.



    Biden předvedl světu, jak se jedná se zabijákem.



    Opsáno z facebooku:

    Výrobce vakcín nenese odpovědnost.

    Vláda nenese odpovědnost.

    Vakcinující lékař nenese odpovědnost.

    Ale pokud se nechceš dát naočkovat, jsi nezodpovědný!",

    za mně palec hore!
    4p

    OdpovědětVymazat
  13. Jo, je to senzační EKo.Já jsem váhala nad druhou Astrou, protože po první jsem málem zdechla - a tak jsem zkusila svalit odpovědnost na doktora - a pravila jsem, pane doktore, já to rozhodnutí nechám na vás.Moudře se na mě zadíval a pronesl - to rozhodnutí musíte udělat vy.
    Tím chci říct, že jsme každej odpovědnej sám za sebe. To je nějak jako za války. Když začaly houkat poplašný sirény a my jsme mazali do sklepů - bylo nám jasný, že to možná přežijeme, když se barák zhroutí. Myšlenka to dobrá nebyla, ob barák si sedla jedna puma na rohovej činžák a ten šel k zemi. Obyvatelsvo toho domu šlo s ním. (TO bylo 14.února 45, při náletu na Prahu)
    Jsou v životě situace, který neukočíruješ, EKo. Kdy musíš čekat, jak to dopadne.V každý krizový chvíli se najde dilema, který lidi zaskočí.Kde není zkušenost s následky, musí se experimentovat.Když jde o život, o to je to horší.Všichni jsme bezbranní i beze zbraní. Nikdo neví, co bude, jak se to rozvine, jak to skončí - jestli ten barák spadne....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ........ten barák dávno letí, jen my si říkáme ještě je to dobrý...
      4p

      Vymazat
  14. Žádní cestovatele, žádní neočkovaní, ale PRAHA. No a tak je to vždy, bylo je bude dokud to sémě nebude zničeno …….

    OdpovědětVymazat
  15. A slovo do pranice:
    Jiří Pehe:

    „Neochotu mnoha lidí nechat se očkovat by vyřešilo zcela jednoduché opatření: pokud se nenecháte očkovat, přičemž k tomu nemáte vážné zdravotní důvody, budete si platit případný pobyt v nemocnici s covidem z vlastní kapsy.“
    Macek:
    Okamžitě beru za předpokladu, že ta vyžraná prasata, zásluhou svého životního stylu plná civilizačních chorob, si svůj pobyt s covidem v nemocnici též zcela zaplatí, stejně jako si zaplatí případné zdravotní následky očkování všichni, kteří se nechali naočkovat aniž by museli, neboť covid již prodělali).

    a já: vůl nebo prase?

    OdpovědětVymazat
  16. Macek musí zaprovokovat. Proč by jinak vůbec žil, že áááno...

    OdpovědětVymazat

"Pravidla moštárny" jsou stejná jako v Hospůdce. Spammeři a trollové budou bez milosti likvidováni. Hlasatelé jiných (i opačných) názorů než má Kocour však nikoliv.

Jak se podepsat? >> Komentovat jako >> Název/Adresa URL >>Název a vepsat svůj nick nebo jméno. Pak >> Pokračovat a nakonec >> Publikovat. (Počkat, až to Drak nebo Kocour propustí na obrazovku.)