Prohledat tento blog

středa 9. června 2021

Umřela Popelka. Už nic nebude jako dřív...








Odešla Libuška Šafránková. Vynikající herečka, krásná žena, skromná jak ta její Popelka. 



Ale Popelka přece nemůže umřít, ta bude žít dál na plátně i ve vzpomínkách. A s ní spousta dalších krásných postav, které vytvořila. 

Na jeden život je to opravdu dost. 

Vzpomínají na ni všichni, staří, mladší, politici, novináři kolegové. Politici odleva doprava. Všem je to moc líto a zdá se, že opravdu upřímně.  

Málokdo z nás tušil, co pro něj osobně znamenala. Asi opravdu hodně, když nás to tak zasáhlo.  

Takže nežila marně. Nechala nám tu spoustu  krásy a lásky.

 Díky!


RIP Popelko! 

5 komentářů:

  1. Měla jsem kamarádku, která provozovala malou večerku na náměstí na Spořilově, kde Libuška bydlela. Pomáhala jsem kamarádce občas prodávat, jednak mě to bavilo a druhak kámoška mohla taky občas večer někam na rande. Když tu jednou zazvonil zvoneček u dveří a vstoupili manželé. Pan Abrhám s Libuškou. A začali se rozhlížet po nabídce sektů. Nechala jsem je vybírat, z těch tří druhů, co tam byly, byl výběr jednoduchý. Pan Abrhám jednu lahev zvolil.Když ji stavěl na pult, zeptal se mě, jestli se v sektech vyznám. Pravila jsem, že moc ne ( a v duchu jsem si řekla, co je mu do toho, nejsem alkoholka). Takže jsem obdržela velmi zajímavou přednášku, ze které si už nepamatuju nic, ale zajímavé bylo,jak se k tomu postavila paní Libuška. Sklonila hlavu, dívala se celou dobu do země a vypadalo to, jako by i trošičku trpěla? V duchu jsem se smála a dost jsem jí rozuměla. To bylo moje jediné setkání naživo s princeznou, která byla, je a bude princeznou navěky. S "otcem" pohádky Františkem Pavlíčkem jsem se naživo znala, byl mým šéfredaktorem, než ho komančové z rozhlasu vyhodili na dlažbu. Prožívali jsme právě ty nejhorší roky, kdy vznikaly ty nejkrásnější pohádky. František psal na jiná jména a já jsem dodnes vděčná za to, že jsem mohla žít vedle takových lidí, a že jich bylo... a kolik jsem se toho od nich naučila!

    OdpovědětVymazat
  2. Slunce v "kuši"
    Je pěkné žít s optimistickým názorem získaným jednorázovým setkáním, na druhou stranu vidět vše černě je stresující a nejhorší je prohlédnutí přetvářky.
    Jsem pesimista, proto mohu být jen mile překvapen.
    4p
    Astro, píšeš pěkně.

    OdpovědětVymazat
  3. Za tu nezdolnou snahu udržet si optimismus Astru miluji. Astra natáčela i psala pohádky. A když mě popadne pesimismus nebo lépe řečeno realismus tak si na ni vždy vzpomenu, dám si pár virtuálních facek a jedu dál. To se mi stává právě v momentech, kdy náhodně nahlédnu do uvažování některých lidí a popadne mě těžká desiluze*. Jak jednostranně může někdo vůbec posuzovat svět. A tihle se taky hned rozčílí, když si někdo dovolí uvažovat mimo okruh jejich schopností.
    Ale jinak jsem pesimistický realista plný optimismu. "Ono to nějak dopadne!" V tom ohledu jsem skoro "věřící". V mém věku to jinak nejde.

    */ sobectví, bezohlednost, sebestřednost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .....přikláním se k agnostickému altuismu s připraveným seznamem pro anihilace antičástic. Vždy to nějak dopadne.
      4p osobně

      Vymazat
  4. Jsem pro. Všechno vždycky nějak dopadne! A nalinkovat se to nedá. A ani u toho neplatí - ber a nebo nech bejt!Věci se dějou, ať chceš nebo nechceš. Ale jinak je to s optimismem, Kocoure. Úhel pohledu si člověk musí umět nastavit. A to jsem si natrénovala dokonale. Takže jsem ráda na světě. Tak snadný to je! A od toho se odvíjí všechno. A když si ze sebe dělám srandu, tak si říkám, že mám docela bohatej duševní život. To je též důležitý! I když mám někdy v hlavě tuatam průvan, ale to neva. Aspoň odletěj myšlenky, co tam nemají co dělat!

    Radujme se, veselme se, nikdo to za nás neudělá líp!

    OdpovědětVymazat

"Pravidla moštárny" jsou stejná jako v Hospůdce. Spammeři a trollové budou bez milosti likvidováni. Hlasatelé jiných (i opačných) názorů než má Kocour však nikoliv.

Jak se podepsat? >> Komentovat jako >> Název/Adresa URL >>Název a vepsat svůj nick nebo jméno. Pak >> Pokračovat a nakonec >> Publikovat. (Počkat, až to Drak nebo Kocour propustí na obrazovku.)