Prohledat tento blog

pondělí 30. dubna 2018

Problém Lolitka

Patrně je to podprahově cíleno na muže,
kteří mají rádi velmi mladé holčičky.
Jsou to potenciální pedofilové?







  Zmínil jsem se v diskuzi o (pro mě) velmi nepříjemném hlase zpěvačky, který mi evokoval hlas holčičky, která zpívá o věcech, které k tomu věku tak nějak nepřísluší. Zpíváno je to šeptem, jen "na dechu"


  Lolitka. Původní záznam jsem kdesi založil v počítači nebo smazal - ale abych ukázal o co mi šlo jsem našel na netu jiný, velmi podobný.  







   Ale ukázalo se, že jsem nalítl na technickou úpravu: původní snímek byl nazpíván o 10% níže a pomaleji a pak zase zrychlený.  Takže je to normální "baba",  posléze zrychlená. 
I mistr tesař* se někdy utne...


   Takhle je dělaný i další hlas - hlas "Alzáka" v reklamě. Ten mi dělá taky špatně - bez ohledu na to, že je to reklama, které pro uřvanost a vlezlost (nehledě na pitomost textu) taky vypínám, když se náhodou dívám na TV nebo si pouštím nějaká videa, která mě zajímají  na netu. (Není jich moc.)  Jako reklama je idea zeleného mimozemšťana prý velmi úspěšná. 


Takhle to asi namluvil.


"Lidi jsou holt různé."


*/ čti zvukař

27 komentářů:

  1. Kocoure, tenhle styl je oblíbený. Hlas přeskakující do vyšší tóniny, "erotické zachraptění".

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím, že málo poslucháš hudební produkce různých rádií, Kocoure. Takových šepláků je tam spousta, rozmazaný hlasy, co snad mají navodit nějaký sexuální napětí čičo.A Alzák? No fuj. Hlavně zkraje, to teda bylo neštěstí, teď mu už uťali tipec. Ale to mi nevadí, stejně zásadně na všechny reklamy... - je ignoruju.

    I když jsem je kdysi taky psala, ale to bylo spíš ze ziskuchtivosti, neb to bylo a jistě je i nadále dále dobře placené. Jenže to bylo pro rádio, tam nejsou obrázky, tam člověk musí chytat lidi na slova, o to to bylo těžší.Hrabě František Kinský byl za totáče majitelem reklamní společnosti Merkur. Je to senzační chlap, dával mi kšefty. Kocoure, jistě si pamatuješ, jak jsme tady jednou o něm psali, v TV dávali jeho medailón a my jsme si notovali, jak to je příjemný člověk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkáš Kocoure, tvorba reklamy je řemeslo, jako každé jiné a jak říkáš, závisí hodně na osvícenosti jak toho, kdo za ni platí, tak i toho, kdo jí dělá. Kdybych dokázal mít za rok aspoň 4-5 nápadů jako byl „Bóbiká“, "Já nemusím, já už ho vidím!", nebo "S HOLÝMA RUKAMA MŮŽETE BÝT BRZY NA KOLENOU" (reklama fy Zelený sport, která rozzuřila a sjednotila snad všechny sluníčkové magory a řvouny v celé republice):

      http://www.policejninoviny.cz/zeleny-sport-vyjadreni-jednatele-k-reklame-ve-strelecke-revue.html

      no anebo aspoň tak na výši, jako byla "Konečně pořádnej kočár...", tedy reklama na Citroen Berlingo, tak bych se tím směle živil. Jenže já dokážu spolehlivě a kdykoliv rozpoznat reklamu hnusnou, nudnou, hloupou, debilní a odpudivou, ale abych byl schopen vymyslet nějakou laskavou, vtipnou, přívětivou a pod., tak to bych snad čas od času schopen byl, ale stabilně a dlouhodobě pravděpodobně ne a tak se raději živím něčím jiným.

      No a také jsem o spousty těchto výtvorů připraven, protože živé rádiové vysílání už prakticky neposlouchám. Když jsem u počítadla, pustím si co já chci a když jsem v autě, tak tak tam poslouchám podcasty nebo audioknihy. Já bych si to rádio naživo i pustil, ale za stavu, kdy:

      * místo zpráv převažuje propaganda,
      * reklama je často a je otravná a hloupá a
      * propaganda se vpašovává i do obsahu dalších pořadů,

      dávám přednost tomu, co si vyberu sám.

      Když už se stane, že není po ruce nic jiného nežli rádio nažio, tak přepínám třeba mezi Radiem Beat, Radiem 1 a Rockzone. Reklama na Radiu 1 se kupodivu dost často poslouchat dá, bývá vtipná (aspoň když jsem to před delší dobou slyšel naposledy).

      Vymazat
    2. No - peníze člověk občas potřebuje Astro z Tahiti.
      I já točím reklamky (spoty jak se jim teď říká) ze ziskuchtivosti a skoro pokaždé měním autorský text, protože autor je píše aniž by si zkusil je nahlas říct a pak to často zní dost krkolomně - a to pracuji s opravdu dobrými herci, oni ho namluví a pošlou mi záznam, já to "vozdobím" muzikou a efekty a pošlu do rádia. No a rádio jim i mi pošle penízky. Nemusím ani zvednout zadek od počítače.
      Pár reklam jsem už taky napsal sám podle zadání, ale píšu hlavně ve stylu "dada" a to se ke každému "zboží" nehodí. V reklamě ale má být humor! V TV si každý zapamatoval "Bóbika" i "Já nemusím, já už ho vidím!"

      Měli jsme období, kdy nám dali v jednom rádiu stopáž 59" a to jsme pak dělali kratičké scénky. Vystupovali tam Nečasovi a jejich rodina, sousedé, náhodní kolemjdoucí atd. Ty se tak líbily, že si je někteří sbírali a vypalovali na CD.
      Ale to už je pryč, 29" +/- 0,5" musí stačit, protože peníze... A do půl minuty se toho moc nevejde. To je "oznam", který každý, kdo si je včas nevypne vypustí druhým uchem ven - a nějaká zpětná vazba není.

      A - nestydím se - i tohle řemeslo se dá se dělat dobře nebo i blbě.

      Vymazat
    3. Draku,
      možná už na metu řádí nějaký páter Koniáš. Z odkazu dostávám odpověď "chybová stránka" - a přitom zbytek stránky a reklamy tam jsou.

      Vymazat
    4. Kocoure, Koniáš tentokrát neřádí, stačí z odkazu „užrat“ lomítko na konci, které jsem přehlédl, a je to:

      http://www.policejninoviny.cz/zeleny-sport-vyjadreni-jednatele-k-reklame-ve-strelecke-revue.html

      Pro jistou jenom textem:

      http://www.policejninoviny.cz/zeleny-sport-vyjadreni-jednatele-k-reklame-ve-strelecke-revue.html

      Jinak kdykoliv mám podezření, že by Koniáš řádit mohl, provedu tisk do PDF a šup s tím do velkého RAIDu. A co si budem povídat, on ten Koniáš řádí, ne že ne, jen se tím nijak hlasitě nechlubí, tak jako dřív, prostě tiše koná, svině jedna a oč víc koná, o to víc je zticha.

      Vymazat
    5. Tak to bylo "zlomítko", ne Koniáš.
      Reklama sice dost drastická, ale pro mě přijatelná. Odpověď jednatele naprosto v pořádku.
      Jinak posvítit si na různé Koniáše je taky účelem toho blogu. Abychom si nemysleli, že svět je tak moc jednoduchý. Prostě nenechat si máčet mozek v Tixu ba ani v Perwollu.

      Vymazat
    6. Ano, jak říkával jeden můj bývalý kolega, když jsem se snažil shodit mou vlastní chybu na nedokonalost programovacích prostředků: „Jsi si opravdu jist, že je to není tvýma rukama?“. A ono to vždy rukama bylo, jenom asi jednou, nebo dvakrát ne mýma, ale rukama kolegy, jehož funkci jsem použil a kde se místo mne seknul pro změnu zase on.

      Jinak ano, ta reklama je drsná, chlapská, rovná, upřímná, nic neschovává a na nic si nehraje. Jde bez okolků přímo na věc. Něco takového ale zdá se vadí, ačkoliv by nemělo. Doby povinného přetvařování a lhaní jsme tady už měli. V různě tvrdých formách zhruba 300 let za starého mocnářství, poté pak v letech 1939 až 1945 a pak zase od roku 1948 až do roku 1989 a teď nám to tu místní zmetci ve snaze vlézt do zadnice euro a globálním zmetkům chtějí zavádět zase? Ať se jdou laskavě bodnout! Dosť bolo...

      Vymazat
    7. REKLAMY V RÁDIU TENKRÁT (osmdesátá léta) se dělaly na koleně. Musela jsem si napsat text a samozřejmě respektovat stopáž, text mi musel zadavatel schválit, dále jsem si musela vybrat hudbu, případě zvuky a samozřejmě herce. A byli to občas Mistři - i pan Kopecký se nechal zlákat, jeho bejvalka paní Zázvorková, Pan Filipovský a dcera Pavlína, Josef Bek, pan Sovák a další a další. Byla s nimi rozkošná práce, poznávat je v civilu taky stálo zato. Byla to hezká práce, bavila mě, těšila. Témata pro reklamu byla různá - a moje první, které jsem dostala - byly kapesníčky napuštěné čímsi, co čistilo boty. Zadavatel si přál nemožné, ale zvládla jsem to, ale dost jsem se při tvorbě zapotila. Bylo to vždycky dobrodružství - reklamy na vrtačky například - všechno pomáhalo, kam se dal napasovat zvuk - bylo to fajn.Rozvíjelo mi to fantazii,ta různorodost témat.

      Vymazat
    8. Astro, reklamy v době pana Vajíčka sice nebývaly nijak úžasné, byť i tehdy se mezi nimi dal najít zajímavý kousek, ale rozhodně nebývaly vyloženě uřvané a hloupé. Vše, co o nich ale vím, je jen proto, že i když jsem se snažil reklamě se vyhýbat, tak aspoň čas od času jsem prostě před nimi nestačil utéct :-)

      Vymazat
  3. Záznam Lolitky bych mimo jiné zařadil kamsi mezi manipulativní dojáky a já manipulaci prostě nerad. Mám naopak rád, rozhodují-li se lidé svobodně. Manipulace náznaky erotiky nebo jejím prostřednictvím už je pro mě natolik otravná a ohraná, že mi pomalu připadne, že to už začíná pomalu, ale jistě začíná ohrožovat erotiku jako takovou včetně požitku z ní. Jestli ti tupouni z showbusinessu a reklamy budou pořád tak moc tlačit na pilu, mohli by lidem erotiku naprosto znechutit. Že by něco takového bylo cílem?

    OdpovědětVymazat
  4. Málem bych zapomněl na panáka Alzáka. To je ale hnus, velebnosti... Jestli tahle zrůdnost pomáhá lépe prodávat, tak naši budoucnost, bude-li vůbec jaká, nevidím zrovna v růžových barvách.

    OdpovědětVymazat
  5. Fotografové, vyšel GIMP 2.10 !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš Obuvníku, že je lepší než Photošopa 5?

      Vymazat
    2. Kocoure, nevím. Jediný freeware prý srovnatelný s Photoshopem. Plně dostačující pro pokročilé amatéry. Před asi měsícem jsem stáhnul testovací verzi,aktuálně už je ke stažení verze hotová. Nainstaluju na svůj fotonoťas a vyzkouším. Jestliže zalíbí, budu používat pro náročnější úpravy. Pak možná že i smažu a vyhodím Zoner photostudio 17. S přechodem na roční předplatné se mi nejeví jako perspektivní. Proto jsem ho do hloubky ani neučil. Pro mé použití je plně postačující, Zoner používám od verze 5. Mám poctivě koupené i 6 a 10, ta funguje bez registrace. 17 jen s registrací, 18 nestihl, to když se dověděl, že další jen na předplatné. Ne, že bych to nedal, ale z principu.

      Dokonce uvažuju, že bych se na tom noťasu vrátil k linuxu. Od kterého jsem odešel prakticky jen kvůli tomu Zoneru.
      Jestliže Ti vyhovuje Photoshop 5, nemáš důvod měnit.
      Přesto Gimp stojí za vyzkoušení. Já jsem dosud s tak mocným nástrojem nepracoval, tak se nezatížený budu učit na zelené louce.
      "Jeden fotoeditor míti budeš".

      Vymazat
  6. "Já už ho vidím" zná sice skoro každý, ale kolik z nich ví, na co ta reklama je? Stejně tak u "Bóbika" sice matně tuším, že to snad bylo na nějakou banku "kde vám rozumí", ale stejně nevím která to byla. Pokud nemáme "tunel pod světem" (Frederik Pohl), tak není jisté, jestli reklama nějak funguje.
    A čistě teoreticky účinná reklama má být blbá už ze své podstaty, protože je cílena primárně na blbce; méně blbí jsou méně ovlivnitelní a bylo by tedy neefektivní cílit reklamu na ně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bóbika byla reklama na nějaký internetový server, kde se mluví česky. Ta s kancem asi nebyla agitkou proti kradení vánočních stromků, že?
      ===
      Ano, reklama musí být pochopitelná i pro blbce, kterým je určená. Divné je, že to platí třeba i pro chytré telefony nebo drahá auta. Bohatý blb musí být pro marketing naprostá výhra!
      Ale o to víc mě fascinuje, že firmy, které provádějí tzv. "telefonní" průzkum" si v databázi neudělají příznak, že ten a ten si od nich rozhodně nic nekoupí, ale pošle je hned po první větě slušně do .. DŽU.
      (Používám větu "Žádné telefonické nabídky, sbohem."
      Z hlediska efektivity zcela nepochopitelné.
      Musejí přece vědět, že pokud normální člověk něco potřebuje, dokáže si optimální variantu najít na netu sám.

      Vymazat
    2. Tak já na telefonické nabídky čehokoliv odpovídám že "Zajíce v pytli po telefonu nekupuju"

      Vymazat
    3. Já nabídku zdvořile, ale bez dalšího odmítnu a pak ještě volajícího zařadím na černou listinu a mobil mu to už nikdy nezvedne a mě zvoněním od něj už neobtěžuje, takže otrapů ubývá a tak je to dobře. Kdyby je rovnou čert vzal, bylo by ještě líp.

      Vymazat
  7. Zdeňku, „... Já už ho vidím!“ je reklama na Kofolu. Jedna z mála inteligentních a příjemných, spousty jich byly debilních až odpudivých. „Bóbiká“ byl reklama na server centrum.cz, zajímavá byla opravdu tím, že si jí pamatuje snad skoro každý, ale skoro nikdo si nezapamatoval, v čí prospěch vlastně měla působit. Z hlediska serveru centrum.cz, to bylo takové si velké, ale v podstatě Pyrrhovo vítězství.

    Zdeňku, těch ne zrovna chytrých je mezi námi docela dost, takže jak říkáte je naprosto v pořádku, míří-li reklama na ně, nicméně i přesto přese všechno by bylo dobré dělat tu reklamu tak, aby neurážela inteligenci a neodpuzovala ty chytřejší z nás. Zase tak těžké by to být nemělo.

    OdpovědětVymazat
  8. Ovšem praxe spíš ukazuje, že to těžké je, ne-li přímo nemožné. Inteligentní reklamy nefungují ve své reklamní funkci; a v paměti utkví pouze takové ty pitomé popěvky "... váš Calgón!" nebo "Jogobelá, s extra kousky ovocé".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeňku, jestli popěvky fungovaly, tak v mém případě odpudivě a vznikla okamžitě nenávist až za hrob. Bylo-li to cílem onoho snažení, stalo se a došlo cíle...

      Vymazat
    2. tak to jsme Draku dva, u mě také tak

      a občas tiše žasnu, jak debilní může reklama být, hlavně na soukromých TV ...

      Vymazat
    3. Na bednu koukám jen velice nahodile a reklamám se systematicky vyhýbám, ale je jich tolika, že to je někdy skoro nemožné. Míra debility a odpudivosti je někdy natolik obrovská na straně reklamy, že už je menším utrpením lepší podívat se dokonce i na ČT 24, je-li v Hydepraku někdo zajímavý, dá se to i vydržet. Jindy zase vyjde přeci jen snesitelněji i debilní reklama, to když třeba dojde na na Sýrii a jiná témata, kde se hodně lže a oblbuje. Nejlepší ale je na bednu vůbec nečučet a vzít si knížku, elektronickou nebo papírovou, to je fuk.

      Vymazat
  9. Draku, mně se moc líbily reklamy na Fio.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obuvníku, těm se rozhodně nedala upřít určitá míra inteligence a humoru. Dokonalé to nebylo, ale oproti uřvanému Alzákovi to byla minimálně tak o 2 řády lepší trefa.

      Vymazat
  10. Lidi, koukněte se do Technického koutku, Kocour tam moc pěkně vypráví.

    OdpovědětVymazat

"Pravidla moštárny" jsou stejná jako v Hospůdce. Spammeři a trollové budou bez milosti likvidováni. Hlasatelé jiných (i opačných) názorů než má Kocour však nikoliv.

Jak se podepsat? >> Komentovat jako >> Název/Adresa URL >>Název a vepsat svůj nick nebo jméno. Pak >> Pokračovat a nakonec >> Publikovat. (Počkat, až to Drak nebo Kocour propustí na obrazovku.)