Prohledat tento blog

úterý 25. srpna 2020

A zase ty roušky...


   Ochranný účinek (roušek) je diskutabilní - jejich nositelům ztěžují dýchání a imunitě také neprospívají. Jste nuceni dýchat skrze ně vzduch ochuzený o kyslík a kontaminovaný vydechovanými zplodinami – a nejen osoby s onemocněním srdce nebo s dýchacími obtížemi pod rouškou kolabují. Tak proč je nosit?" 



O.K. Takže Marcelo, těch 817 040 mrtvých (dneska) je jenom propaganda nějakého "světovládce"? Vše je dokonale zfalšováno pro vyvolání strachu? Žijeme ve virtuálním světě? 

   V tom případě máme co dělat s opravdu mocnou sílou, proti níž není obrany. Snad jen zajít na půdu a mít sebou "metr dvacet kvalitního lana a skobu, co dobře drží ve zdi". Pokud to Marcelka Š. nemínila jako těžkou ironii, kterou jsem nepochopil, jsou pro mě Svobodní nevolitelní. Hysteriků mám dost v Ústavu.



   Už jenom kvůli neveselé zprávě od náčelníka Atapany. Jihoameričtí domorodci jsou od naší dnešní politiky opravdu dost izolováni. Vnímají ji podobně, jako my bychom vnímali zprávy z Třetí planety Aldebaranu. Něco, co se nás opravdu, ale opravdu moc netýká. 



Jenže "koronáč" nehledí na zeměpisnou polohu, rasu, vzdělání ani gender nebo politické přesvědčení. Jenom občas zabíjí. Náhodně, neselektivně. 

====================
     
   Hysterický řev o tom, že roušky nám "berou svobodu" se tím stává naprosto nesmyslným. Vždyť je nemusí nosit pořád. A nemusí ani používat platební kartu. Jezdit MHD, vlakem nebo jakkoliv jinak. Nemusí mít mobilní telefon. Účet v bance. Ani chytrou ledniočku neb vysavač. Mohou svítit petrolejkami - protože jsem už dokonce četl o "chytrých žárovkách" - ty by je přece taky mohly naprášit nějakému "světovládci". 

   Mohou přece žít jako ti jihoameričtí Indiáni. V souladu s přírodou. "Světovládce" na ně neuvidí. Ale "koronáč" (nebo něco jiného) si je i tak, jak vidno, najde. 




   Dokonalou svobodu má jen trosečník na opuštěném ostrově v oceánu. 
Ten si opravdu může dělat co sám chce. Proti němu stojí jen Příroda. 
Jediný skutečný "světovládce", kterého znám.



 

3 komentáře:

  1. Tož že by rouška snižovala obsah kyslíku, to snad ne. Ale je to jistě něco, co zvyšuje odpor proudění a mění tlakové poměry při dýchání.
    Já sice žádný ostrov nemám, ale mám hájovnu, vzdálenou od obce 800 m a za celý den zahlédnu možná 3 lidi, kteří před mým plotem (vzdálenost asi 20 m) projdou.
    Roušky jsem si sám ušil, z bavlněného damašku ze starých povlaků, samozřejmě vypraných a vyvařených.
    Potřebuji je však výhradně, když si zajedu autem nakoupit chléb, mléko, pivo a minerálku. Jinak zeleninu mám ze své zahrádky, časem až moc. Jinak se mezi lidstvem raději moc nemotám, mám home office. Maso také nepotřebuji, spíš nějaké to rybí filé nebo uzenou rybu. Zásoby olivového oleje z Kréty mám jistě na měsíce, mouka atd. je ve špízu už od loňska.
    Měl jsem ale minulý týden hosty, syna a vnuka, ve čtrtek však museli naléhavě zpět do Mnichova, tak jsem je odvezl. Vnuk prý má nějakou práci pro školu. Ale mně neobalamutí, vnuk je v juniórech Bayern München a chystali velkou oslavu.
    Budiž, ale s fotbalem už ví, že u mně žádný zájem nenajdou, je to jenom ukrádání volného času Pánu Bohu. Ano, také jsme si jako kluci začutali na louce, ale bez rozhodčího a bez miliónů za hráče. Bylo to výhradně pro vlastní radost z pohybu.
    Dnes vidím svá vnoučata nejčastěji čumět na prkénka, která mají vzadu nakousnuté jablko. Je to nákaza 21 století, co z toho bude, ještě nevím, ale nic dobrého jistě. Tělesná námaha, pohyb jim jistě bude chybět.
    Takže roušku, kterou nosím jenom ve výjimečných případech, kdy jsem mezi cizími lidmi, beru jako rozumné opatření,jednou to však také přejde.
    Spousta daleko horších chyb vývoje však nepřejde, nýbrž se stále zhoršuje. Teror, násilí, cizí náboženští fanatici, neustálé podpory nejrůznějším skupinám, které to s námi vůbec nemyslí dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám oprávněnou obavu?
      Že eliminace ohrožených skupin, staří-CHOPN, byla vedlejším nechtěným cílem vývoje viru C-19. Skutečný primární cíl je morbidně obézní, líná část společnosti nejen v USA. Pokud je pravda co nám tu media předkládají.
      A teď, myslete!

      K zamyšlení odkaz:
      https://search.seznam.cz/?q=nepodcenujte%20nebezpe%C4%8D%C3%AD&sourceid=novinky&thru=ribbon&ribbon=novinky

      4p
      nadsazeno, pozor!

      Vymazat
  2. Pro mě je nošení toho náhubku zcela zničující. Mám CHOPN v pěkně rozvinuté fázi a strádám na ulici i bez roušky. Nevím,co si počnu. Jestli to bude trvat dlouho...Stěžovala jsem si tady na to, že otevřená hranice nejen do Chorvatska a Itálie byla obrovská chyba vedení tohoto státu. Teď teprve spadne klec toho pochybení.Kdyby to padlo jen na ty, co se ráchali v moři, ale oni nám to sem nanosili. A každému je to fuk...jen se všichni diví, jak to, že nakažlivost se zvyšuje. To je teprve začátek. Tak jestli skončí zbytek mého žití, mějte se tu krásně.Budu mávat z obláčků....

    OdpovědětVymazat

"Pravidla moštárny" jsou stejná jako v Hospůdce. Spammeři a trollové budou bez milosti likvidováni. Hlasatelé jiných (i opačných) názorů než má Kocour však nikoliv.

Jak se podepsat? >> Komentovat jako >> Název/Adresa URL >>Název a vepsat svůj nick nebo jméno. Pak >> Pokračovat a nakonec >> Publikovat. (Počkat, až to Drak nebo Kocour propustí na obrazovku.)