Prohledat tento blog

úterý 31. srpna 2021

C19

 
  Jel jsem onehdy tramvaji odkudsi domů. Přisedl si ke mně dědek možná starší než já a bez toho, aby se mi představil mi začal nahlas vykládat, jak je nebezpečné nechat se očkovat proti koronaviru. Neoponoval jsem mu, nezajímalo mě to, ale on vytrvale mluvil, co všechno se po naočkování stalo jeho znáným a známým jeho známých, sousedkám, sousedům i vzdálené rodině. Trombózy, revma, skleróza, rakovina prostaty... A že on by se nenechal očkovat ani za nic. Vykládal mi to dost nahlas na celou tramvaj - asi trochu nedoslýchal a nedoslýchaví lidé se domnívají, že ostatní nedoslýchají taky.
     Jsem provokatér a tak jsem se ho zeptal, co by dělal, kdyby mu pozastavili důchod, dokud se nenechá naočkovat. Že kdysi bylo očkování proti nakažlivýcm chorobám povinné a i jeho v dětství naočkovali a neptali se jeho rodičů jestli chce nebo nechce.
"A kdy mi ho pozastaví?..." "Nemůžou! Vždyť je to protizákonné!" 
Pravil jsem, že to zatím nehrozí - ale co by dělal, kdyby k tomu došlo. Hluboce se zamyslel, myslel jsem, že si trochu zdříml. Pak na mě zblizka zakřičel: "To by mi neudělali!" 
"A kdyby přesto?"  Neodpovidal. Pak se těžce vyhrabal ze sedadla, vstal a zblízka na mě zasyčel "Tak bych se nechal naočkovat!" 
Následně jsem musel vystoupit, takže náš rozhovor skončil. 
Jenom doufám, že jsem mu tím svým nápadem nezkazil náladu nebo ho dokonce nevystrašil. Docela by mě zajímalo, jaká fáma se z toho případně vytvoří.


   O koronáči se napsalo už miliony slov. Možná víc.. Prostě tahle nákaza tu je, umírá se na ni, ať už ji říkáme pandemie nebo chřipečka. Na věci to nic nemění. Že slábne o tom taky žádná. "Slabší kusy" už odešly na věčnost, silnější to prodělaly a mají imunitu, mnozí jsou naočkovaní. Ještě je část nenaočkovaná, protože mají strach z "následků". Tak ty to ještě čeká. Delta je mnohem nakažlivější než předchozí mutace, ale zase se na ni méně umírá. 
    Už se taky ukazuje, že prodělat covid19 není zas tak velké terno - většina z těch, co si "dopřáli" prodělání covidem má nějaké menší nebo větší následné potíže. Dušnost, pozměměný čich a chuť, bolesti kloubů jako při revmatizmu. Někteří (já jim ale moc nevěřím) prý mají i výpadky paměti. Ale mají to za sebou. Tohle jsou přímá pozorování, žádné "zprávy z tisku".Jak dlouho jim přirozená imunita vydrží se nedá s jistotou říci. 

   Ono se nedá s jistotou říct ani to, jak dlouho vydrží imunita po vakcinaci. Asi je  to individuální - kus od kusu. Nějak podrobně to rozebírast asi nemá cenu. Každá mluvící hlava má na to všechno svůj nevyvratiltelný názor. Prostě jsou tu: popírači, odpírači a potížisté. Popírači a odpírači, když se nakazí, oobvykle přehodnotí svůj postoj ke koronáči  a už nemají moc chuti se tom dále bavit. Začínají se objevovat různé HLP (hluboké lidské příběhy) o umírajících na covid, kteří s kyslíkovou maskou na obličeji přerývaným hlasem zapřísahají své blízké, ať se dají očkovat. Pochopitelně je to pozdě, koronáč je už dostal a taky si je sám zabije.

   Domnívám se, že mnozí mají z epidemie dobrý kšeft. To je ale  u každé mimořádné události. Na druhé straně je docela směšné uvažovat o tom, že epidemii vyvolali obchodníci proto, aby vydělali. Nebo Číňané aby si svět podmanili. 

   Odpíračí vakcinace, roušek a popírači existence koronavirové infekce jsou jedna strana mince. Druhá jsou vystrašenci, kteří se domnívají, že se nakazí i z pouhého čtení zpráv o koronaviru a "militantní vakcinátoři", kteří by všechny neočkované nejraději zavřeli ve sběrných táborech podobných leprosáriím minulých časů nebo aspoň jim zamezili vstup mezi "normální lidi" - t.j. lidi řádně proočkované s patřičným papírem. 

   Tyhle krajnosti se sice stále objevují mezi lidmi, hlavně mezi "mluvívcími hlavami" v TV, ale nemají valného významu. Každý něčemu věří a něčemu ne. Můj kamarád byl elektrikář a na noční směně, kdy seděl sám v rozvodně VN pravidelně míval nutkavou myšlenku  sáhnout si na 22 kV vedení holou rukou. Protože tak nějak ztratil víru  v to, že tam těch 22 000 silných Voltů vůbec je. No - odolal nutkání si sáhnout a je na živu.  

   Kategorií, kterou opravdu nemám rád jsou poštívači. Právník Trikolóry radí, jak se vnutit do obchodu bez nasazení roušky a jak zpražit rodavačku, která by mu v tom chtěla bránit. To mi zjednodušilo uvažování o tom, který lístek vhodit do urny až k tomu dojde. Prudiče nerad. Publicista Ondřej Neff  zase uvažuje o rouškové revoltě. Ano, náhubky jsou protivné, ale tam, kde je riziko nejvyšší, na různých tanečních párty, na fotbale, filmových festivalech a podobně se stejně na roušky nehraje. 

  Takže nám křivka nákazy koronáčem pomalu stoupá. Zatím to není klasická exponenciála, ale nakonec, jako vždy, bude. Hlavně v Praze, protože Pražáci jsou dle vlastního přesvědčení proti všemu  imunní - za všechno přece může Babišova vláda. A proto budou demonstrovat!
   Pokud nastane třetí vlna - a já si myslím, že nastane i když bude o dost slabší než ta druhá, protože část lidí je naočkována, část lidí má imunitu po prodělání nemoci a ti nejohroženější už zemřeli, tak nějaká drastičtější opatření se začnou uplatňovat až po volbách. Ono by to mohlo zahýbat preferencemi, že? Jestli ta opatření oproti koronáči budou celorepubliková nebo jen krajská nebo okresní nevíme. Vzhledem k pohybu obyvatel (kolik lidí  bydlí mimo Prahu a dojíždí tam jen za prací) tak taková místní omezení budou mít značně omezený vliv.

Naučení: 
   Nic se nejí tak horké, jak se uvaří. Čas prověří veškeré treorie a prognózy. Loni ještě bylo pětisetleté sucho, letos možná budeme mít "dvacetileté mokro". Veškeré mluvící hlavy je třeba brát s rezervou ať už tvrdí cokoliv a neposlouchat jejich výzvy ke spouštění kalhot. Brod je daleko - i když nevíme jak daleko. Nicméně bych si prověřil, jestli nemáme sponu na opasku nějak zaseknutou. 


Für alle Fälle, dla każdego przypadku, для каждого случая.



A nekamenujte proroky!


30 komentářů:

  1. Jen se podívejte, kam to svět dotáhl od C-4 až k C-19. A nikdo si to nepochvaluje, tedy, až na mně a profesora evoluční biologie Jaroslava Flégra a jeho mrazáky v ulicích. A znovu JÁ,já, preferuji Československý projekt pod jménem
    Semtex 6 ks balení | MALL.CZ
    Už jen malou chvilku (milion) a budeme na světové špičce, pokud dojde snad někdy v budoucnu na SEMTEX 10. (dříve H).
    4p
    Ps. určeno snad blbům, jde výhradně o ironii?

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem ráda, že už tady visí nové téma. Chtěla jsem napsat zprávu o tom, jak jsem prodávala zlato, a tak to mám tím pádem z krku. Možná si to nechám na Indy. Zlato jsem skutečně prodávala a bylo to docela dobrodrůžo...Je to aspoň o něčem jiném - žádný kovid, injekce a projekce.Ten hluchoň v tramvaji si ulevil, nebo ne, ale stejně z toho moc ponaučení nevzešlo. Už na to snad ani nejsou slova, všechno se pořád opakuje - bez nějaké nápravy. To jsem jsem z toho zlata sice nepozlacená, ale bohatější. Hned jsem si na oslavu zakoupila v místní cukrárně čokoládovou špičku s krémíčkem a ajrkonákem, a svůj oblíbený větrník - celková hodnota cca 9O korun. Přesto mi to chutnalo! Já si jen tak náladu zkazit nenechám.

    OdpovědětVymazat
  3. JO, A JEŠTĚ JSEM ZAPOMNĚLA NA VOLBY.Volit nepůjdu, myslete si o mně, co chcete. Jednak je tam do volební místnosti asi 12O schodů a na to energií plýtvat nebudu, druhak si nepřeju, aby ke mně lezl někdo s urnou - to až po smrti - a třeťak - před lety už osmi jsem náhodně vždy před volbami potkala na ulici zdejší paní Černochovou, šéfku místního národního výboru. Říkáme tomu pořád stejně my všichni tady - protože Městský úřad se nám nelíbí - ani názvem ani obsahem. Paní ředitelka mi vždycky slíbila všeeeeechno a pak vždycky nesplnila nic. Dostala jsem tužky a hrníčky a lupy, abych v sámošce viděla na ceny a paní předsedová zářila úsměvy a nově odbarvenými vlasy. Pro mě je to takto - ať zvolíme koho zvolíme, stejně se ten občan zkazí, pokud už není nahlodán nebo zkažen. Bílé vrány se nenosí, a když pak na tom vejboře někdo vyčuhuje a nejde s proudem - okolí mu dá zadudat a ten udata nakažen zase zaleze a drží se madla udatně dál.
    Furt to jde dokola a nic se roky nemění.

    OdpovědětVymazat
  4. Furt to jde dokola a nic se roky nemění. Žijeme moc dlouho, Astro a tak to vidíme. Já asi půjdu volit komunisty. Já vím, že lžou, vím co tu dělali a jde jim stejně jako ostatním jen o koryta. Ale aspoň toho moc neslibujou.
    Všichni, které jsem eventuálně chtěl volit si to u mě pos... předem těmi řečmi, jak si to vyřídí se starou garniturou. Nějaké nové nápady nebo myšlenky nejsou. Jen se pomstít, zlikvodovaty.
    Tak se klidně mstěte, ale bez mého souhlasu.

    OdpovědětVymazat
  5. Prosím tě, ne, komunisty nevol. Ti všichni, co už jsou v letech a zůstali tam, vědí, čo bolo a terazky jsou majory. Já jsem v rádiu zažila ty nejlepší výlupky z jejich řad a nedovedeš si představit, co dokázali za hovadiny produkovat, a nejen hovadiny, ale i zlo.Jakmile se prostoduch dostane k moci, tak řádí beze smyslu. Jen proto, že má moc.Viz například Hitler. A ti mladí, co jsou u nich teď, vůbec netuší, do čeho spadli, vidí jen ideály. Jestli myslíš, že bys volit měl, vol aspoň nějakou tu stranu, která se nikam nedostane, jako občan splníš svoji povinnost, ale je to stejně fuk. Bude to pořád dokola dtto.

    OdpovědětVymazat
  6. Mělo by se volit.
    Už jenom proto, aby nevoluilo deset lidí, kteří by volili podle stranické disciplíny. To uměli komunisti a myslím, že se to přiučili i jiní.
    P.S.: Dostal jsem zprávy, co je to za člověka ten Volný co nenosí roušku. Pokud je pravda jen polovina toho, co jsem se o něm dozvěděl tak by si zasloužil opravdu těžký kovid. Ale - na každého jednou dojde.
    Jsem hodně rozčarovaný, že se k němu přitulila Hana Lipovská. Měl jsem ji za chytrou.
    Je ale naprosto slepá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že vůbec netuším, kdo je to pan Volný a ani kdo je to paní Lipovská. Vůbec si do hlavy nestrkám nějaká jména, která pro mě nic neznamenají.

      Vymazat
    2. Astro, pan Volný je zároveň Odolný a bába Lipenská uměla kotrmelec, byla na FTVS UK.
      Na prodej zlata už je pozdě:
      Světová zdravotnická organizace (WHO) v úterý oznámila, že eviduje již pátou mutaci koronaviru, která „může zamíchat kartami pandemie“. Jmenuje se „mí“ a nákaza touto variantou se vyskytla už i na Slovensku. Podle vědců může být odolná vůči očkování.

      Tolik zpráva. Čtenář glos Jaroslav mi k tomu napsal:

      Vedle řecké abecedy existuje též latinka, klínopis, mayské, chetitské a egyptské hieroglyfy, runy, čínské písmu, japonské písmo, rongo - rongo, azbuka, znaky z disku z Faistu a spousta dalších možností, takže se máme na co těšit, a to obzvláště výrobci vakcín.

      A JÁÁÁ s tím souhlasím.3
      4p

      Vymazat
  7. .jo a pomněte hlavně na víru v odborníky, důvěryhodní jsou hlavně ti vzdělaní na FF. Nekamenujte ostatní inženýry.

    https://payne.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=775254
    4p

    OdpovědětVymazat
  8. V aktuálním pokecu bych vám ráda přiblížila, jak se před volbami pozvolna blíží pan Mirda Kalousek k masám.
    Neměl kliku, protože v tu chvíli, kterou si vybral pro návštěvu místní masny, kde se dá konzumovat potravina - vůbec nikdo nebyl jen on a já. Já pro sýrový párek na doma a on dlabal na stojáka u pultíku ovárek a zapíjel plzní v plechu. Viditelně mu chutnalo a byl i vhodně přioděn, aby zapadl mezi maso, pardon - mezi masy, ošoupané kalhoty, evidentně malé sako a křusky na nohách. To všechno jsem sledovala nenápadně, mám sledovací praxi z minulého povolání.
    Se smutkem jsem si připomněla jinou událost s ním. Čekala jsem na tramvaj - říkáme tomu socka - když tu vystoupil muž v tak úžasném a elegantním obleku, že jsem žasla. Ohromena jsem si prohlížela figuru pána.To už je pár let a musím konstatovat, že pán za tu dobu silně sešel. Tenkrát jezdil sockou, též to bylo asi před volbami. Ale ten rozdíl je markantní.Tak nevím, jak se mu to letos povede.Ale vím,že je za vodou a slávu potřebuje jen jako šlehačku na dortu. Tak uvidíme, kdo se nechá podfouknout. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A !won! snad někam kandduduje?
      4p

      Vymazat
    2. Myslím, že chce být v padlamentu jako zastupitel něčeho někoho někde.

      Ale Mirda mě teď nebere, milýéíý ach EKo. Mám mírumilovné starosti se strakapoudicí. Jako Strážce pařezů bys pro to měl mít pochopení. Lesního ptactva máš kolem přehršel, tak ti to asi nepřipadá jako nosné téma pro zprávu, jakou bude tato. Ale i zde, ve vniřní Praze, se odehrávají dramata hodná zaznamenání. Je to rozsáhlejší příběh, a nechám si ho pro sebe, neb se mi nechce datlovat o ptactvu nebeském - a taky, koho by to asi zajímalo.Všude furt kovid a volby a Talibán a uragány atdaTD. (MOC NEPIŠTE, ŽE BY VÁS TO ZAJÍMALO, měla bych to jen za vaši slušnost). Napíšu si to, až budu mít náladu. Jen jedno vím, že budu svoje budoucí psaní končit slovy ...a zasadím si ho jako bonsaj! To je jako v detektivkách , které končí ...a vrah je zahradník!

      Vymazat
    3. Tak toho "pouda" jsem v lese neviděl ani nepamatuju, bývá tu strašný hluk o tlakové vlně ani.... On je prostě pražská náplava, lehkoživka, pohodlník, vyžírka, co jiného? Odstěhoval se za lehčím, "cool" životem.
      https://www.birdlife.cz/o-ptacich/otazky-a-odpovedi/tesajici-strakapoudi/
      Volit ho nebudu.
      4p

      Vymazat
  9. Už jsem zcela otrávená z řečí o kovidu a všeho toho kolem.Dnes jsem ale potkala babu, která mi zehejbala žlučovodem (žlučník už nemám). Seděly jsme vedle sebe v únoru v čekárně praktika. Měl nám bodnout včelku Astry. Nic jiného nevyfasoval, Astra zbyla na praktiky.Babka žvandala vesele a nechala si hádat, kolik že je jí let. To je oblíbená kratochvíle starých lidí. Tak jsem hádala schválně míň, abych jí udělala radost. Potěšilo ji ale hlavně to, že já jsem mnohem starší. Takže dnes jsem ji potkala - měla náhubenku snad plechovou, takže jsem jí nerozuměla ani slovo a když si ji sundala - brebentila neustále o tom,jak nás všichni zradili a do starých lidí naládovali svinstvo. Páč toho všeho kolem mám už plný chrup - zcela nevychovaně jsem na babu houkla, aby těch řečí nechala a praktikovi že chodit neměla, a že jí svěřím jedno šílený tajemství - na něco umřít musíte! Zmlkla a ještě jsem chtěla dodat, že už má život stejně za sebou, právě tak, jako já. Ale to už mi přišlo příliš, tak jsem ji nechala ustrnulou stát na chodníku a táhla jsem svou káru na kolečkách dál.
    Ale pro to píšu? Plíží se sem hejno mutací a permutací a variací a většina z nás půjde na třetí injekci. Jsme pokusní králíci a dobrovolně jsme to na sebe vzali.Tedy kromě asi šedesáti tisíc zatvrzelců.BUdou pořád všelijaké výklady - co je dobře a co ne, nikdo neví, kde je pravda a jasné to tak rychle nebude.Bude-li to vůbec někdy jasné. Takže proč si tím jitřit nervovou soustavu, tím stejně ničemu nepomůžeme, akorát si rozhodíme nervovou soustavu.
    Doma jsem si poté uvařila vynikající zeleninový vývar -jakýkoliv vývar je na nervy balzám. Zejména takový, za jehož zeleninu jsem na trhu zaplatila majlant :-))))))

    OdpovědětVymazat
  10. Oprava - těch zatvrzelců není jen 6O tisíc, ale přečetla jsem si v nějaké zprávě,že je to tisíc 4OO. To je dost, skoro půl milionu - asi jako polovina Pražanů.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poránu.
      No jistě, Astro, je jen dobře, že tu ti „zatvrzelci“ ještě jsou, jinak by slovo svoboda nemělo žádný význam a svobodné rozhodnutí už vůbec ne. Takhle se zatím může každý rozhodnout sám. Tvrzení že tím ohrožuje ostatní je směšné, i oni se mohou. Když se bojí, ať nechodí do lesa. Předposraným strachem jen obtěžují, je lepší se jim vyhnout. Tak to vidím já, někdo zas jinak a to je svoboda všech.
      A těch 600 000 nepíchnutých 60+ je jen projev svobody. Kdo má zkušenost s léčebným protokolem C-19 , https://www.lkcr.cz/koronavirus-doporucene-postupy-449.html, si dá velký pozor navštívit urgentní příjem se zlomeným malíkem na levé ruce. Napřed pozitivní antigen test potom oblbovačku potom podpis souhlasu (už jsi oblblej) intubace na JIP , malík počká, déle než 10dní léčení nedožiješ a zemřeš s CO-19 a malík, jakej malík? CO?
      TO všechno za MAJLANT, a jsem u jádra věci (tvoje parketa) : https://plzen.rozhlas.cz/puvodu-a-vyznam-pojmu-majlant-6713318 čte nahlas.
      4p

      Vymazat
    2. Milý EKořene, máš recht. Ať si každej dělá,co chce. Se svobodou má ale tahle kauza opravdu málo společného, omezenci omezují totiž nevinné. To není tetování nebo nějaká další jiná blbost, to je moje tragedie,kterou můžu teoreticky chytit levou zadní od někoho, kdo byl támhleněkde ve světě, páč se nehodlá spokojit s krásou vlastní země.
      Nebudeme se spolu přít, to nemá vejšku, dopřávám ti tvoji svobodu, leč tobě se to píše, jsi schovanej za pařezem.
      Mám tě v úctě, přeju ti všechno nejlepší!

      Vymazat
  11. Naprostý nesouhlas. Tímhle lze "vyargumentovat" cokoliv. Třeba opilce za volanrtem nebo pedofila. To je EK demagogie.
    "Osobní svoboda" je jen klacek, kterým se tu šermuje. Každý má možnost ve volbách zvolit koho chce nebo nevolit. Nebo se vystěhovat na Ukrajinu nebo do USA.
    To je zase jeden nový výraz, který neznamená NIC.
    Osobní svoboda je něco úplně jiného. Možná to někdy pochopíte. V tom vašem lese.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebuď na EKa zlej, Kocoure, jemu se to zdáli může jevit tak, jak popisuje, je totiž v lese téměř nezasažitelný. Jinak souhlasím, že osobní svoboda je něco úplně jiného.
      Ale... jela jsem dneska narvanou tramvají s narvanou taškou na kolech domů. Sedím v pohodě a přede mnou stojí madam, velmi pěkně oblečená i učesaná, taková intelektuálka, jistě by stála za rozhovor, i též pro to, že neměla vůbec roušku, nejen na krku, ale prostě nikde.V tramvaji, kde je na to předpis. Přistupuje mladej kluk se dvěma berlema, vstávám, abych ho pustila sednout. Madam mě zatlačila do sedačky zpátky a zvedla pouhým gestem ruky holku v síťovaných fuseklích až do pasu a zmalovanou jako kraslice. Holka se šklebem vstala a kluk si mohl sednout.To byla kratičká scénka ze života, ale měla sílu. Staly se naráz dvě zásadní věci - madam neměla roušku a holka by sama nevstala. Jak popsat líp osobní svobodu? Za ta slova se dá schovat všechno.
      Když jsem dojížděla ke svojí výstupní stanici, myslela jsem usilovně na to, aby se mi povedlo sundat tu tašku ze schůdků na chodník. To je totiž pro mě akrobatický výkon, kdy volím mezi pádem vlevo či vpravo. Tramvaj zastavila a já nestačila hledět. Ta madam vyběhla jak srnka, tašku mi sundala na chodník a zase zaplula zpátky. Akorát jsem jí stačila jen zamávat a zavolat, že děkuju.
      To byla moje všechna dopolední dobrodružství. Kráčela jsem zvesela v auře svojí osobní svobody do domácnosti, kde je libý chládek a pohoda.

      Vymazat
    2. Ten les už zase není "náš", ani dokonce můj, je Knížete Pána před plotem a státní za plotem, tam je možné všecho i vřaždění neviňátek, zviřátek ai bez Kenova klacku. Pohyb je život, bez pohybu není svoboda ani za pařezem ani ve světě. Žiju? V lese zatím ano.
      4p

      Vymazat
  12. https://twitter.com/i/status/1429745442816991237

    DÁVÁM TOMU.........dva měsíce a bude to tady taky.
    4p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mimo jiné - Židé by si měli stěžřovat na zneužívíní židvské hvězdy, symbolu holokaustu.

      Vymazat
  13. Kdyby nežvanili o dobrovolnosti a dali to zákonem, už by bylo po brblání, všichni naočkovaní - a po covidu.
    Teď právě točím pořad o epidemii neštovic a počátcích vakcinace. (Před 500 lety v Číně.) V předminulém století taky byly pouliční bouře odpíračů a popíračů - ale vakcinovalo se násilím - a pravé neštovice zmizely ze světa. Moc se s tím mažeme. Koronáč se s lidmi nemaže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ......Teď právě točím .....ANO,zatočíme s nima, hnedle potom s tlustejma, užírají potravu hubenejm a moc prděj metan, no ten skleníkovej a švidravejma a, a , A.B.
      To je dobře, bude ráj, (RaJ) i ti načočkovaní budou po Koronáči a budeme meet fšici fšechno.
      4p
      Ps. Už se těším (n) na ta jablka.

      Vymazat
  14. Já vám neberu vaše přesvědčení o "osobní svobodě". Ale některé věci je lepší řešit rázně. Například hromadné hysterické záchvaty. To s komunismem má opravdu má málo společného. V kařždé sešlosrti se musí objevit "revolucionáři" kterým "nebude nikdo nic vykládat".
    Někdy jsou pro pobavení, někdy otravní a jindy dokonce nebezpeční. To jste musel za svůj předlouhý žřivot přece poznat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ......a pomni,že.........Kacíř – člověk s nepatrnou šancí obhájit své myšlenky a postoje, protože je ukřičen pravověrnými, jeho kosti jsou roztlučeny, rozprášeny nebo hozeny do řeky mocí výkonnou. I když zatím popravujeme i umlčujeme mediálně, je dnes slovo kacíř pro vlastence nejvhodnější. (Lenka Procházková, spisovatelka)

      Tak kdy? Za úsvitu?
      4p

      Vymazat
    2. ... Už to všichni vědí jen nám to nesmí nikdo říct takže čekejte. Tečka.

      https://www.stream.cz/prostor-x/je-tu-ockovaci-diktatura-vyhodil-bych-te-od-zkousky-ostry-stret-imunologu-sinkory-a-horejsiho-64222747#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sznhp.vidpbox&dop_req_id=Bx4Am4jRxNh-202109281739&dop_id=64222747&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=_var&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

      Vymazat
    3. Do diskuzí duchovních a skutečných odborníků nezasahuji, neb se nestačím sledovat.
      [;>))

      Vymazat
  15. A to sedí..........
    https://i.postimg.cc/rF2hB1TJ/renc-i-n.jpg
    4p

    OdpovědětVymazat
  16. taky dobrá....
    https://i.redd.it/ng9hzyzt5op71.jpg

    OdpovědětVymazat

"Pravidla moštárny" jsou stejná jako v Hospůdce. Spammeři a trollové budou bez milosti likvidováni. Hlasatelé jiných (i opačných) názorů než má Kocour však nikoliv.

Jak se podepsat? >> Komentovat jako >> Název/Adresa URL >>Název a vepsat svůj nick nebo jméno. Pak >> Pokračovat a nakonec >> Publikovat. (Počkat, až to Drak nebo Kocour propustí na obrazovku.)