Izraelité a Palestinci neboli židé a muslimové
...což toto všechno není důsledek jejich podílu na aktivní multikulturalizaci a multietnizaci endemické kultury, ve snaze o pestrost v níž by byli méně nápadní, jedněmi z mnoha menšin? Zatímco mají starost, aby nepřišli o většinu v Izraeli. Nežijí tam, protože být tam Židem je obtížné, je v tom velká konkurence.
Kdysi jsem o tom a takových psal i u Kovanice, a proto byl tamními označen za antisemitu. Vývoj mi dává za pravdu. Tihle jsou jak mor. Jsou Židy jen tak jak je to pro ně výhodné. Čerpají z obou kultur, ale kdykoli připraveni zradit tu či onu. Podporují dekadenci, erodují nejen místní kulturu ale evropskou civilizaci. Tento úpadek šíří i do Izraele, jehož síla byla založena na vyvážené kombinaci tradiční židovské kultury a evropské technologické kultury. Zatím co Evropa jim připadá málo prožidovská, Izrael jim připadá příliš židovský. Nejsou spokojeni nikde s ničím. Chvíli podporují tyhle proti oněm, pak ony proti těmhle.
Tak upadá i Izrael, který v propojeném světě nemůže být zcela imunní. Ono se tam přenáší do všednodenního života (příkladmo kolik ortodoxních či ostatních i jen dodržujících šábes bylo účastno onoho vystříleného zábavního podniku) politiky, a projevuje v nynějších událostech. Kteréžto události jsou tlakem vedoucím k obnově sounáležitosti. Vývoj ukáže.
V nynějším informačně, mediálně a zájmy propojeném světě leccos co kdysi bylo nějak podnikáno, nyní je ztíženo. Na jednu stranu, pro některé případy je to dobře, protože alespoň v některých případech hubení masy lidí má i pro hubitele větší nepříznivé korigující důsledky než kdysi, na druhou stranu vytváří překážku řešení mírnějším způsobem.
I Židé jinde si musí vybrat. Nakolik budou trpět ty, kteří nic obecně užitečného neprodukují, parazitují ve veřejném prostoru, to mají obecně společné se všemi parazity kdekoli, a protože jsou z toho živi snáze a lépe než z něčeho obecně prospěšného, pokračují v rozkladné multietnizaci a multikulturalizaci místních endemických již přirozeně pestrých kultur do hnědé břečky. Která se stává příčinou nejen jejich stížností a nářku. Některých. Protože pro některé je to příležitostí k obživě. Tak jako pro své antipody, kteří by ztratili obživu i smysl života, kdyby Židů nebylo.
Jedinou jejich možností je pozitivně podílet se na udržování a rozvoji evropské civilizace, v její přirozené současně pestrosti i celistvosti. V tom co bylo i novodobým základem novodobého Izraele. Který založili evropští Židé na základě své víry a evropské technologické a obecné kultury, ke které významně přispěli.
Na těchto základech Izrael stojí a spolu s nimi i padá. Vývoj v Evropě a v Izraeli spolu souvisí. Prosperita i úpadek. Sice je i transatlantická vazba s USA, jenže je silně konkurenční.
Všichni jsme kulturou Knihy, v základních civilizačních hodnotách bez ohledu na vyznávanou dílčí víru v jejích formálních rituálních projevech.
K muslimům, ve stručnosti jen tolik, že ti, kteří zde páchají kriminální činy, podle učení, ke kterému se hlásí, by za ně propadli hrdlem. „Islám“ si vykládají účelově jak se jim, komu z nich, hodí. I oni jsou nakaženi stejnou destruktivní dekadencí. Svým způsobem života, který zde vyhledávají a sdílejí s místním kulturním odpadem jsou prakticky odpadlíky od víry. Své faktické odpadlictví v reálném životě a frustrace pocházející z toho, že jejich náboženství je adaptováno na jiné prostředí v němž pomáhalo přežít, není slučitelné se zdejším prostředím a v něm vyselektovanou kulturou, snaží se kompenzovat záchvaty selektivního náboženského fanatismu. Leckteří ani Korán nečetli, zato podléhají falešným prorokům. Navíc se se projevuje jejich původní kmenová kultura, včetně kmenové „nekultury“. Zde, v nedostatečně korigujícím prostředí, bez silné zpětné vazby v kultuře kterou opustili, avšak novou nepřijali, dopouštějí se činů, za které tam odkud pocházejí zaplatili by i životem.
Toto platí všeobecně. O všech. O každém. O civilizaci i anticivilizaci. Projevy anticivilizace jsou všude stejné a stejně protivné.
Číňan na to kouká, čte Konfucia a …. doplňte si sami.
Schumacher se teď nadlábne a na ukroucený kábl připájí nový USB konektor.
Místo lamentací, že zkurvené počítadlo nefunguje.
To je příspěvek přítele Schumachera na blogu Litterate - Vidlákovy kydy. Je shrnující a dovolil jsem se, že ho můžu vyvěsit.
Napsal bych totiž v podstatě totéž, jen jinými slovy. Takže proč nosit dříví do lesa, když už ho tam někdo přinesl přede mnou.
======================
Dneska se na Litterate objevil článek paní Kunštekové (přeložený z jiného zdroje) který má naprosto jasno, kdo je viník. Abych pravdu řekl, téměř těm lidem závidím. Nemají pochyby. Na všechna tvrzení mají jednu jednoduchou ostinátní odpověď: „Nemohu bránit izraelské činy pomocí faktů a logiky.“
Pokud si nechci připustit všechna fakta a nepoužiji logiku tak to opravdu nejde.
Protože vždy "něco" bylo předtím. A něco bude i potom.
Bandy (skupiny, sdružení, …) prostupují lidskou civilizaci jako plevelné kořeny bez ohledu na etnikum a cokoliv jiného. Vyznačují se jediným společným atributem, řevem. Čím menší tím větší řev. Nemá cenu je pojmenovat, všichni je znají. Osobně mně udivuje, jak málo méně stresu odolným ještě neruplo a nešlo je anihilovat. Čekám.
OdpovědětVymazat4p
Anihilace nastává, když se setká stejné množství antihmoty s hmotou. Vzniká čistá, bezezbytková energie. Je možné, že tohle je pro zeměkouli modelový případ.
Vymazatpodotek....jo a nezdá se vám, že ty kabely jsou už pořádně nakroucený, já jen že cín je teďkonc dost drahej a má dos plumbum.
OdpovědětVymazat4p
Tamty, tam ale i jinde, obrazně řečeno jsou a plumbum je potíž. Ovšem v mém neobrazném případě, naopak plumbum je žádoucí, protože "bezplumbum" nemá mnou požadované vlastnosti. Tak jsem náležitě předzásobený a, protože mám zdroj nevyžadující bumážku, tak i dozásobený. Navíc i materiálem s obsahem Bi, pro zvláště háklivé případy. Tak se v mém životě znovu objevují to obdobní těm, kteří kdysi pokoutně nabízeli "bony, bony, nechcete bony?" a " digi, digi..." Jsem jim vděčný jako i tehdy. Tak i žárovky. Onehdy jeden na mě mrknul a pravil "mám i dvoustovky". Zatím po nich nejde "Národní protižárovková a protiplumbová centrála". Možná, že bude zřízena. Bude trestné přechovávání většího množství žárovek a plumbum než malého. To je na jiné téma než v článku. A co teprv úžasné možnosti 3D tiskáren, zírám. Vládnoucí moc, formálně vládnoucí, příznačně vědeckotechnicky blbá, i fakticky ovládající obchodní, budou mít velké potíže. "Basteln Macht Frei!" Bastlíři všech zemí světa spojte se!
VymazatJan Schneider ve ve velmi dobrém článku v časopisu Argument ukazuje, jak to mají chcimíři vždy a všude těžké https://casopisargument.cz/?p=53331
OdpovědětVymazatDovolím si připojit několik věcí, které se o Izraeli moc neříkají. Asi 70 procent obyvatel se bohoslužebného života vůbec nezůčastňuje. Rabinát ale vede evidenci všech narození, sňatků a úmrtí. Má to zajímavé důsledky. Tak třeba dívka, která se chce vdát, musí mít potvrzení od rabína, že umí košer vařit. Dělat to nemusí, ale musí to umět. Ti superortodoxní, kteří se za skromnou státní podporu věnují studiu Zákona, se samozřejmě veřejného života nezúčastňují. Je tam ale dost méně ortodoxních, ale o to agresivnějších.
Pravděpodobně existují na palestinském území židovské podniky, které dávají práci Palestincům, ale nemluví se o nich. Typická „židovská osada“ vypadá tak, že bohatý Žid koupí přes prostředníky palestinskou půdu na nějakém pustém, ale ze všech stran viditelném místě. Nechá tam postavit domky, ve kterých ubytuje své chudé spoluobčany. Musí je do práce vozit někdy i desítky kilometrů, ale nevadí mu to, protože cílem je nasírat a provokovat. Ukazovat, že „tady jsme páni my“. Vláda Izraele proti tomu nepříliš důsledně bojuje a „osady“ zakazuje. Obchází se to tak, že se na domečky namontují kolečka, takže se už nejedná o „trvalé osídlení“. Takovou osadu jsem osobně navštívil. Je pozoruhodné, že lidé, kteří to dělají se nepovažují za útočníky. Jsou přesvědčeni, že se naopak brání podlému a zákeřnému islámu.
Už delší dobu mám dojem, že některé kruhy v Izraeli si pěstují nasrané Palestince, kteří jsou vyprovokováni podniknout teroristický útok tehdy, když má stát Izrael vnitřní problémy. Jeho obyvatele pak sjednotí hrůza, že jim Palestinci vrátí, co oni léta dělali jim. Řekl bych ale, že tentokrát se jim to vymklo z ruky.
Ono to dráždění je oboustranné a právo sporné. Když si projdete jenom dějiny 20. a 21. století zjistíte, že jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet. Oretodoxní jsou hnacím motorem pro pohrdání muslimy. Muslimů je plná Evropa a pochopitelně celý muslimský svět. Čili je to nebezpečí nejen pro Izrael, ale pro celý Západ ale i Východ.
VymazatPohled na zuřícího palestinského výrostka, který se s kamenem v ruce postaví proti hlídce izraelských vojáků se samopaly jenom ukazuje, jak iracionální je muslimská víra. Pohled na zuřícího Palestince je stejně deprimující, jako pohled na zuřícího Izraelce. Ale těch Palestinců je ve světě víc.
Já se o tom nehádám. Jen si myslím, že Izrael jako národ s tisíciletou kulturou by měl mít víc rozumu a taktu. Ostatně v Číně a v Rusku s muslimy vážné potíže nejsou.
VymazatAni já se nepřu. Jenom tvrdím, že mám větší obavy z muslimů. Méně kompatibilní kultura i povaha. S židy tady žijeme stovky let. A spíš jsme to my, kteří na židy útočí. Protože závidíme.
OdpovědětVymazatJeště by se dalo dodat, že Váš pohled na palestinského výrostka ho vykreslil spíš jako jediného chlapa široko daleko. Ve skutečnosti je to drzý spratek, který potřebuje přehnout přes koleno a seřezat, že si týden nesedne. Rozhodně by to bylo lepší, než ho zastřelit. Ostatně by bylo krásné, kdyby šlo znesvářené strany poslat klečet každou do jiného kouta.
OdpovědětVymazatIslámu se obáváte právem. Jediný způsob, jak s nimi vyjít totiž je říct jim jasně a nekompromisně "tady je naše zem a naše pravidla". Jenže to bychom museli napřed nějaká pravidla mít. Tedy skutečná pravidla, ne to, co "pravidly" nazývá Biden.
Pane Hruška.
OdpovědětVymazatOpravdu si myslíte že, je třeba říci jim „tady je naše zem a naše pravidla“? Pokud to je názor napříč společností, ano pak jsme ztraceni. Oni neposlouchají a ohání se mačetou a vy plamennou větou rozvitou. Lituji, že budu nucen sledovat, jak to dopadne. Na druhou stranu se pokusím o obranu před lidmi, kteří mávají plamenným jazykem.
S těma ČÁRKAMA je to opravdu žár.
4p
První etapu lze vynechat. Vědí, že jsou v cizí zemi s cizími pravidly. Snaží se v ní zůstat a udělat z ní zemi s jejich pravidly. Pro ten případ jednou z možností je zavést pro ně poměry a pravidla ze země odkud přicházejí. Důsledně.
Vymazat