Prohledat tento blog

pátek 1. prosince 2023

Vidlákovo woke, prozření...

 ÚVAHA


  Pochopitelně je to nepříjemné zjištění, že jsme pořád menšina a dovoláváme se práva křikem. Ale je to tak. Jsme jako Gréta Thunberg (-ová). Dnešní Danielův článek popisuje podstatu problému. Národ/lid/obyvatelstvo/ovce - je jedno, jak tu většinu nazveme je opravdu pod hypnózou TV, jednak té veřejnoprávní ČT, i té Prima americké CNN a dalších (i soukromých) stanic, které nemají odvahu změnit narativ, protože je to - narativ. Kdo se odchýlí z cesty, je libtardy "uštěkán", jsou mu odebrány reklamy atd. Reklamy mu odeberou firmy, které se rovněž bojí o to, aby se jejich výrobky dobře prodávaly. 

Platí tu bohužel staré komunistické heslo "Kdo nejde s námi, jde proti nám!" 

   Není to jenom u nás. V USA je to stejné. Včetně Hollywoodu, který rezignoval pod nátlakem genderových a multikulti křiklounů.  Ale ukázalo se, že z toho oblouznění vyskočit lze. Nějaké pivo v modrých plechovkách tam začal v reklamách propagovat nechutně afektovaný chlápek, transgender, přešitý  na babu. A pivaři se vzepřeli. Přestali to pivo kupovat, na YouTube se objevily klipy, jak ty plechovky někdo rozstřílí ze samopalu a podobně. Zájem o zmíněné pivo poklesl násobně, ředitel propagace byl vyhozen na dlažbu a tuším, že to ono pivo dokonce přestali v takovém desingu vyrábět. Takže to jde. Ale chce to dostatečně silný impulz, který zabere na podstatnou část obyvatelstva/diváků/atd./atp. 

   Proč je divák TV tak pasívní? Přece ve zprávách vidí, že mu do očí bezostyšně lžou, zamlčují. Je to asi princip pivovarského koně, který vždy zastavil u hospod, kde daný pivovar dodával pivo a míjel ty hospody, kde pivo dodával někdo jiný. Zvyk. 

   A  druhý zásadní důvod je "přídavná hodnota" TV vysílání. Dodává totiž do domácností  "obvyklý hluk". Několikrát ohrané filmy (na nové není peněz), stupidní seriály (dtto) a soutěže nebo rozhovory se známými obličeji. Takový pohyblivý a ozvučený Blesk. Je to levné, herci, zpěváci, sportovci, spisovatelé atd. jsou rádi, že mají svou "prezentaci" a místo toho,  aby si nechali za účast platit jako to bývalo zvykem na Západě, tak by si snad tu účast i sami  zaplatili.

   A na to oblbovadlo si divák zvykne, považuje to za svůj denní rituál a bez něj by snad ani neusnul. Je to stejný princip, jakým si drogoví dealeři zajišťují nové zákazníky. Rozdávají před školou dětem bonbóny s malým přídavkem drogy. Zadarmo, jsou to takoví hodní strejčkové. Tak dlouho je rozdávají, až si dětský organismus na drogu zvykne (princip každé drogy je, že je návyková) a děti začnou drogu vyžadovat. A dokonce jsou ochotni za ni platit. Tak přesně funguje TV. Proto dokonce většina TV abonentů je ochotna za veřejnoprávní TV platit - ano, jen za ČT, protože soukromé TV si musí vystačit s penězi za reklamy a od sponzorů. 

  Protože je to zvyk, je TV divák ochotný poslouchat žvásty politiků, politologů, ekonomů, epidemiologů a vůbec "mluvících hlav" (není jich zas tak moc) a ty mají tak velký prostor na stálé, každodenní  opakování jejich lží, které se divákům tak vryjí do paměti, že jsou jimi považovány za "pravdu pravdoucí". (To jsem přece už někde slyšel, Nebylo to v televizi? )  Jít někam na net a hledat informace v té šílené změti  vyžaduje práci a myšlení a to přece bolí. Tak raději zmáčkne tlačítko  ON na TV a je to. Hypnóza začíná.

   Proto do omrzení opakuji, že změna začne teprve tehdy, až se nějaká veřejná, celoplošná TV zblázní a začne vysílat pravdivé zprávy. Nebo bude někým bohatým financována. Bude vysílat i ty zmíněné filmy, seriály atd., ale k tomu reálné zprávy a svobodné rozhovory. Komentáře snad ani netřeba - hodně lidí si to přebere samo a vyvodí z toho (pro sebe) poučení. 


(Můj příspěvek na blogu Vidlákovy Kydy.)

3 komentáře:

  1. Tak tohle podepisuju, neuvěřitelně jste to přesně popsal. Kdyby bylo mlíko v mlíkomatech kvalitnější a za polovic ale jeden by musel mít u sebe jednak drobné a jednak svou lahev, odradí jej to a radši bude kupovat dvojnásobnou srágorku ale pohodlí.Týká se to i nemála mých spolupracovníků, kterým se snažím přeposílat zajímavé články. Nečtou hodí to do koše.Bo vše jim předžvýká tv. I to rádio, jestliže já preferuju klid a třeba v rámci fér přístupu bych chtěl půl směny klid a půl směny nešť si pouští oni tak ne, já jsem divný.Když pustím rádio, které hraje stejný styl jako u dotyčných okamžitě to přepíná na tu svou stanici. Bo ...až se změní toto, a až budou řemeslníci brát každou možnou zakázku, pak nastane doba pro změnu. Ale viditelné je to, a vidlák to psal, že téměř v celém světě jsou politici odcizeni svému elektorátu. Udělá se volební kampaň a po volbách už se na elektorát akorát kálí. Proč tomu tak je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč tomu tak je?
      Na to je jednoduchá odpověď, hodné, dávno mrtvé vedoucí velké venkovské „samky“ družstva JEDNOTA při před inventuře (malá domů), na otázku naivního mladíka, proč má skladem tolik TATRANEK: LIDI TO CHCOU, HOCHU!
      4P


      Vymazat
  2. Nevím, nejsem sociolog i když psychologii posluchačů musím troch zvládat. Ale tu "odtrženost" si vysvětluji tak, že politikovo myšlení má malý "dostřel". Několik dní. A každý z nich si myslí, že za ty čtyři roky do voleb si renomé dokáže spravit. Co je na tom příšerné? Jde to. Někdy. Lidská paměť je neuvěřitelně krátkodobá.

    OdpovědětVymazat

"Pravidla moštárny" jsou stejná jako v Hospůdce. Spammeři a trollové budou bez milosti likvidováni. Hlasatelé jiných (i opačných) názorů než má Kocour však nikoliv.

Jak se podepsat? >> Komentovat jako >> Název/Adresa URL >>Název a vepsat svůj nick nebo jméno. Pak >> Pokračovat a nakonec >> Publikovat. (Počkat, až to Drak nebo Kocour propustí na obrazovku.)