Prohledat tento blog

úterý 6. února 2024

Jak funguje STROJ SVĚT


Možná to není úplně přesné. Ale ten princip stroje vysvětluje poměrně velmi dobře to, co se dneska děje. Proč jsou politici vlastně loutky. Postavičky na střelnici určené podle potřeby k odstřelu. 

Kdo vládne, jak a proč. 


   Nemyslím si, že video i článek je jediná esence pravdy. Hlavně tam, kde zabíhá do detailů. A vedle článku o monopolech jsou články, se kterými za svou osobu nesouhlasím - jsou tam stejné lživé argumenty, jako článcích opačného zaměření. Prostě - svoboda názoru. Ohýbání důkazů pro potvrzení nějakého  názoru je ale podle mě velká chyba, když na tohle přijdete, ztrácí i ostatní, byť relevantní názory na síle.

A ještě jeden odkaz - rozhovor s Tuckerem Carlsonem o tom, co jej vedlo k nápadu vyzpovídat V. V. Putina. Velmi zajímavé!

7 komentářů:

  1. Možná to vidíte moc černě? (možná kvůli té černé stránce a bílým písmenkům??)
    Video bude asi s dabingem? To ne... Ale přečetl jsem víc než půlku toho článku... Já tohle stejně vím i odjinud...
    Myslíte, že Vanguard a spol vlastní i Agrofert? Nebo Madetu? Místo CocaCola i Pepsi můžete pít českou Kofolu, vlastní to prý Čech řeckého původu Kostas Samaras, nyní tedy jeho děti... atd... podpora velkých Korporátů podporuje naše nepřátele, ale dosud jsou alternativy...
    πα½

    OdpovědětVymazat
  2. Video znám a už na začátku je velmi manipulativní. Nejdřív řekne, že X vlastní pár procent akcií organizace Y, a o pár odstavců dále už lže, že prý "ukázali jsme, že X ovládá Y". Mít někde pár procent akcií neznamená ovládat. Já mám taky nějaké akcie velkých světových firem prostřednictvím několika důchodových fondů. Ovládám je?
    Což neznamená, že není zajímavé studovat finanční propojení velkých konglomerátů, například to osvětlí výraznou myšlenkovou homogenitu dominantních médií. Ale musí se to dělat s rozumem, ne spřádat pohádky a podvádět při tom.

    OdpovědětVymazat
  3. Vážený Anonyme, souhlas. Dal jsem to tu hlavně proto, že si málokdo uvědomuje, kdo vlastně (převážně) ovládá západní svět. Ostatní články téhož autora jsou někdy prom mě zcela nekonzumovatelné. Třeba Covid - jistěže to byla nafouknutá věc a spousta lidí (farmaceutických firem) si na tom řádně namastila kapsu. Ale na našem pracovišti Covid řádil. Onemocněli téměř všichni (10 z 12), s různou intenzitou, kromě jednoho kolegy s jednou dávkou vakcíny, který ho přečkal jako nachlazení a mě, s třemi dávkami, který neonemocněl vůbec - a musel zaskakovat za mnohem mladší kolegy. jsem starší o cca dvacet let než ostatní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inu, ti očkovaní fungovali jako přenašeči, a váš kolega "s nachlazením" to potvrzuje, mimo jiných důkazů...
      Také jsem měl Covid, dva dny jsem měl horečku, jakou jsem už nejméně deset nebo dvacet let předtím neměl... Mámě to i "vyšťourali", onemocněla ve stejné době... Ani jeden nejsme očkovaní, a přežili jsme to...
      Zato moje babička zemřela nepřímo na následky očkování, necelý měsíc po druhé dávce dostala trombózu do nohy, což ji upoutalo na lůžko, a do půl roku zemřela na zápal plic... V 87 letech, ale těžko jim vysvětlovat, že do té doby byla velmi vitální...
      πα½

      Vymazat
  4. Ano, PApůl, už podle nicku jsem pochopil, že tu budete dělat osvětu.
    Opačné názory jsou tady povoleny. Pokud to ovšem přeženete, zmizíte v kyberprostoru beze stopy.
    Kdysi tady byl přístup volný. Ale trollové si z toho udělali vlastní trolliště. Zkusil jsem po varování zavést schvalování, trolly bavilo padat do stoupy asi dva týdny, pak asi šli trollit jinam.

    OdpovědětVymazat
  5. Zde Markýza.
    Tak já pořád nevím - fakt nemám Urlí adresu.
    Dobrá: předem podotýkám, že mě zaujala ta myšlenka - ne to video. Léta už tvrdím, že celý tento Armageddon, jehož jsme svědky, je souboj mezi organickým a anorganickým. Není ani třeba řešit akcie.....jen si vezměte ty tvary a materiály.
    Nevím, jestli jsem to ventilovala na Vidlákovi - ale já mám vlčici. Teda čévéčko, vypadá to jako vlk. A řeknu vám, že reakce městských na ni jsou tak diametrálně odlišné od našeho maloměsta, že je to až zarážející. Když uvážíme, že Praha není vlastně pořádné velkoměsto.
    Ad ty vaše kovidí eskapády: poměrně rychle bylo jasné, že kovid není o kovidu, ale o tom, jak těžce nesete ztrátu kontroly - a nakolik vám je fuk spousta veledůležitých věcí. Z vašich reakcí na chlupatého víra soudím, že fuk.

    OdpovědětVymazat
  6. ......otevřete si BING zadejte použít GPT-4, stiskněte "mikrofonek" vyslovte " FOND BLACK ROCK", "FOND VANGUARD", " FOND STATE STREET", " FOND PAIONYR" co vám napíše máte i s odkazy zdrojů.
    4p
    vlasníte bez prostředníka=ovládáte, tak přeji pěkný den.

    OdpovědětVymazat

"Pravidla moštárny" jsou stejná jako v Hospůdce. Spammeři a trollové budou bez milosti likvidováni. Hlasatelé jiných (i opačných) názorů než má Kocour však nikoliv.

Jak se podepsat? >> Komentovat jako >> Název/Adresa URL >>Název a vepsat svůj nick nebo jméno. Pak >> Pokračovat a nakonec >> Publikovat. (Počkat, až to Drak nebo Kocour propustí na obrazovku.)